خبرگزاری کار ایران

۱۷ روز تا آغاز جام جهانی

استارت دوران پیشاروسیه/ از عربستان - ایتالیا تا پرتغال - تونس

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۶۴۸

مسابقات دوستانه ملی با شور و حرارت خاصی پیگیری می شود.

به گزارش ایلنا، در فاصله 17 روز تا آغاز جام جهانی 2018 روسیه بازی های دوستانه در نقاط مختلف جهان ادامه پیدا می کند.

در همین رابطه و به جز دیدار دوستانه ترکیه و ایران که قرار است از ساعت 22:45 دقیقه آغاز شود؛ دیدارهای دوستانه دیگر نیز به انجام می رسد که در نوع خود اهمیت فراوانی دارد.

از ساعت 15:30 دقیقه به وقت ایران تیم ملی کره جنوبی باید به مصاف تیم ملی هندوراس برود. این به نوعی یک بازی شبیه به جدال با مکزیک برای چشم بادامی ها خواهد بود.

تیم ملی نیجریه از ساعت 21:30 دقیقه رو در روی تیم کنگو قرار می گیرد. سبزپوشان در گروه چهارم با آرژانتین، ایسلند و کرواسی در یک گروه قرار گرفته است.

تیم ملی پرتغال در یکی از حساس ترین بازی های امروز باید به مصاف تیم ملی تونس برود. هر دو تیم در جام جهانی حاضر هستند. برزیل اروپا با ایران هم گروه است. طبق گفته سانتوس، این تیم به واسطه جدال با ایران و مراکش باید با تونس پیکار کند. تیم آفریقایی نیز در گروه هفتم با بلژیک، پاناما و انگلیس در یک گروه قرار گرفته است. بازی مورد نظر از ساعت 23:15 آغاز می شود.

تیم ملی عربستان از ساعت 23:15 دقیقه به دیدار ایتالیا می رود. یک بازی دوستانه فوق العاده با کیفیت برای شاگردان پیتزی پیش از جام جهانی. عربستان در گروه اول باید با روسیه، اروگوئه و مصر پیکار کند و قطعا جدال با ایتالیا محک خوبی برایشان خواهد بود.

در نهایت تیم ملی فرانسه می بایست به دیدار جمهوری ایرلند برود. این دیدار از ساعت 23:30 دقیقه شروع خواهد شد. فرانسه در گروه سوم با دانمارک، پرو و استرالیا در یک گروه است و انتخاب ایرلند به این دلیل است که آنها فوتبالی شبیه به دانمارک بازی می کنند و اتفاقا در مرحله پلی آف هم با قبول شکست در برابر تیم ایج هاریدی از صعود به جام بیست و یکم بازماندند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز