خبرگزاری کار ایران

سلیمی: تماسی از تیم‌های تهرانی نداشتم / بین تیم‌های بالای جدول کمترین دریافتی را داشتیم

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۷۴۶

مدافع فصل گذشته پارس جنوبی جم می‌گوید تمامی امور انتقال او به مدیربرنامه‌هایش واگذار شده و از سوی باشگاه‌های تهرانی تماسی نداشته است.

ایمان سلیمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره ادامه وضعیت قرردادش با پارس جنوبی جم گفت: قرارداد من با پارس یک فصل بود و الان به پایان رسیده است. برای تمدید قرارداد نیاز داریم تا مطالبات فصل گذشته پرداخت شود و سپس مذاکره کنیم. هنوز صحبتی نکردیم و آقای تارتار به تازگی با باشگاه به توافق دست پیدا کرده‌اند.

او درخصوص وضعیت پرداخت مطالبات به بازیکنان پارس افزود: متاسفانه مسئولین به قولشان عمل نکردند و ما خیلی از لحاظ مالی ضرر کردیم. نسبت به سایر تیم‌ها که در رده‌های بالای جدول حضور داشتند فکر می‌کنم کمترین دریافتی را داشتیم.

مدافع فصل گذشته پارس ادامه داد: خیلی این ماجرا روی نتیجه گیری ما تاثیرگذار بود و بازیکنان از این نظر در مزیقه بودند.

سلیمی درباره همکاری با مهدی تارتار رد پارس جنوبی گفت: دو سال خدمت سربازی را در فجر سپاسی بودم و بعد از اینکه پارس جنوبی به لیگ برتر آمد. شاگرد آقای تارتار شدم که همکاری با ایشان خیلی خوب بود و چیزهای زیادی یاد گرفتم. سعی کردم بهترین عملکردم را برای این تیم داشته باشم و بازی‌های خوبی به نماش بگذارم.

سلیمی درباره اینکه از تیم‌های تهرانی پیشنهاد دارد، عنوان کرد: من در جریان چیزی نیستم و تمرینات انفرادی را دنبال می‌کنم و مدیربرنامه‌هایم همه امور را انجام می‌دهند تا همه چیز حرفه‌ای دنبال شود. ایشان شرایط را می‌سنجند و تماسی از تیم‌های تهرانی نداشتم. طی هفته‌های آینده تصمیم گیری می‌کنم و خیلی با حوصله کار می‌کنم تا انتخاب موفقی داشته باشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز