خبرگزاری کار ایران

۱۲ روز تا آغاز جام جهانی/

دوئل سه شیرها با خوش لباس ها و جدال حساس حریف ایران با شیاطین سرخ

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۶۱۵

بازی های دوستانه در نقاط مختلف جهان امروز و امشب پیگیری می شود.

به گزارش ایلنا، در فاصله 12 روز تا آغاز رقابت های جام جهانی 2018 روسیه، مسابقات دوستانه بازهم با شدت زیادی پیگیری می شود و تیمهای حاضر در مسابقات خود را برای رسیدن به شرایط صد در صد محک میزنند.

تیم ملی فوتبال آلمان امشب از ساعت 20:30 دقیقه باید به مصاف اتریش برود. شاگردان یواخیم لو مقابل یکی از تیمهایی قرار می گیرند که همواره جدالشان آبستن حوادث زیادی بوده است. مانشفات برای تکرار عنوان قهرماین به روسیه می رود و جدال با اتریش، شبیه سازی جدال با سوئد خواهد بود. 

در دیگر دیدار حساس امشب انگلستان و نیجریه مقابل هم صف آرایی می کنند. سه شیرها با ساوث گیت می خواهند خود را برای دیدار با تونس آماده کنند و چه دیداری قشنگ تر جدال با نیجریه خوش لباس. در سوی مقابل هم سوپرعقاب ها برای شبیه سازی جدال با کرواسی یا شاید آرژانتین به مصاف تیم ملی انگلستان خواهند رفت.

سوئد و دانمارک از ساعت 22:15 دقیقه دربی اکاندیناوی را به انجام می رسانند. شاگردان ایج هاریدی که در گروه سوم با فرانسه، پرو و استرالیا هم گروه شده اند باید مقابل وایکینگ ها صف آرایی کنند. سوئد هم قبل از جدال با آلمان دوست دارد در برابر سوئد قرار بگیرد.

بی تردید حساس ترین بازی امشب را تیمهای بلژیک و پرتغال به انجام خواهند رساند. دو تیم پرستاره ای که دست بر قضا یکی از آنها که پرتغال هم باشد با ایران هم گروه است و جدال با آنها حساسیت بیشتری برای ما خواهد داشت. شیاطین سرخ اروپا در گروه هفتم با انگلیس، پاناما و تونس هم گروه است و پرتغال به نوعی برای شبیه سازی جدال با اسپانیا رو در ری بلژیک روبرتو مارتینز قرار می گیرد.

 

لیست تمام باز یهای دوستانه شنبه:

تایلند - چین

اتریش - آلمان

انگلیس - نیجریه

سوئد - دانمارک

مونته نگرو - اسلوونی

بلژیک - پرتغال

ایرلند - آمریکا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز