خبرگزاری کار ایران

واکنش گزینه اصلی استقلال به مصدومیت رباط صلیبی

خیلی‌ها دوست ندارند به استقلال بروم / مصدومیتم را بزرگ کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۹۱۸

مدافع فصل گذشته پارس جنوبی جم شایعه مصدومیت رباط صلیبی را تکذیب کرد و آماده امضای قرارداد با استقلال تهران است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با احتمال جدایی امید نورافکن از استقلال تهران و سفر به اروپا، وینفرد شفر پس از پایان فصل به دنبال جانشین این مدافع جوان در سمت چپ خط دفاعی استقلال بود و گزینه اول سرمربی آلمانی در این پست، میثم تیموری بازیکن سابق پارس جنوبی جم بود.

طی هفته اخیر شایعه شده بود پس از مذاکرات بین طرفین به دلیل مصدومیت شدید تیموری آنها به توافق دست پیدا نمی‌کنند و او به پیراهن استقلال نمی‌رسد. به دنبال این اتفاق با مدافع فصل گذشته پارس جنوبی همکلام شدیم.

تیموری در پاسخ به اینکه پیوستن او به استقلال به کجا رسید، پاسخ داد: نمی‌دانم وضعیتشان چگونه است. صحبت کرده بودیم و ماجرای مصدومیت من را که بزرگ کردند فعلا چیزی معلوم نیست. زانوی من مصدوم بود و رباطی در کار نبود. از ناحیه مینیسک مصدوم شده بودم.

مدافع فصل گذشته پارس جنوبی جم درباره اینکه گفته شده شرط پیوستن او به استقلال پشت سر گذاشتن تست پزشکی است، عنوان کرد: هر بازیکنی باید این تست را بگذراند و من هم انجام می‌دهم. ترسی ندارم آن بازیکن که مصدوم باشد باید بترسد. دو یا سه هفته مانده به پایان لیگ مصدوم شده بودم و الان در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرین می‌کنم.

تیموری افزود: آدم‌هایی هستند که به دنبال خراب کردن جو هستند. خیلی‌ها دوست ندارند به استقلال بروم و همه آنها را می‌شناسم.

او درباره اینکه فرشاد محمدی مهر هم تیمی او به استقلال پیوسته، بیان داشت: فرشاد روز قبل از امضای قرارداد پیش من بود و حق او بیشتر از اینهاست. امسال می‌شد به تیم ملی هم دعوت شود چون تیم ما به گونه ای بود که دیده نمی‌شد اما بازیکنان خوبی داشت. با رسیدن نقل و انتقالات هم صالحی به سپاهان رفت و فروزان و طیبی هم به تراکتورسازی رفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز