خبرگزاری کار ایران

رونمایی از سرود تیم ملی مراکش در جام جهانی/ از یازده ستاره تا جیناکوم جینا(ویدیو)

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۴۰۴

از سرود تیم ملی مراکش در جام جهانی رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، یک روز پیش از سفر تیم ملی ایران به ترکیه،‌در مراسمی که در تالار وحدت برگزار شد؛ از سرود رسمی تیم ملی ایران در جام جهانی هم رونمایی به عمل‌آمد.

سرودی که با همکاری سالار عقیلی و ارکستر سمفونیک تهران به اجرا درآمد و علی رغم زیبایی که در دل خود داشت اما با انتقاداتی هم روبرو شد. عده ای بر این باور بودند این دو کار علی رغم زیبایی در شعر و ساخت و آواز، مناسب فستیوال بزرگی چون جام جهانی نیست و می بایست در این جور مواقع که قرار است سرودها در محل برگزاری مسابقه پخش شود کمی اکتیو تر و پرهیجان تر باشد تا مردم هم بتوانند با آن همخوانی کنند و انرژی بگیرند.

در همین رابطه امروز از سرود رسمی تیم ملی مراکش در جام جهانی هم رونمایی شد. سرودی که "جیناکوم جینا" نام دارد و همزمان با آن از مردم این کشور خواسته شده تا شروع مسابقات متن آن را حفظ کنند تا در محل مسابقات آ> را بازخوانی کنند.

در این ترانه حماسی تقریبا از تمام بازیکنان علی الخصوص نفرات اصلی تیم و همچنین سرمربی آنها یعنی هروه رنارد تعریف و تمجید شده و کاملا فضای آن منطبق با فضای جام جهانی است.

در ادامه شما را به شنیدن این سرود دعوت می کنیم.

حجم ویدیو: ۶.۵۸M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۳:۱۷ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز