خبرگزاری کار ایران

پدیده‌های احتمالی جام جهانی؛

کدام تیم در روسیه شگفتی‌ساز می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۰۳۲

همیشه در جام جهانی تیم‌هایی هستند که بیش از حد انتظار ظاهر می‌شوند.

به گزارش ایلنا، جام جهانی 2018 روسیه در آستانه شروع شدن است و فوتبالدوستان سراسر دنیا در انتظار سوت آغاز مهم‌ترین فستیوال فوتبال در سطح جهان هستند که با توجه به برگزاری آن در هر 4 سال، اهمیت بیشتری هم پیدا می‌کند.

در همه ادوار جام جهانی تیم‌هایی بوده‌اند که از پیش به عنوان مدعی قهرمانی مطرح شده‌اند و معمولاً هم قهرمان در پایان یکی از همین تیم‌ها است ولی از طرفی تیم‌هایی هم در حالیکه کسی انتظاری از آنها نداشت خوش درخشیدند و فراتر از حد تصورات ظاهر شدند.

در میان تیم‌های حاضر در جام جهانی 2018 هم تیم‌های خوبی وجود دارند که پتانسیل بالایی دارند و در دیدارهای تدارکاتی عملکرد مناسبی از خودشان به نمایش گذاشتند. اگرچه نتایج بازی‌های تدارکاتی ملاک مناسبی برای سنجش قدرت یک تیم و پیش‌بینی عملکردش در جام جهانی نیست ولی تا حدودی می‌تواند معیاری برای نشان دادن میزان آمادگی یک تیم باشد که قرار است در جام جهانی به میدان برود. در این متن برخی از این تیم‌ها را معرفی کردیم:

 

سوئیس:

کدام تیم در روسیه شگفتی‌ساز می‌شود؟

سوئیسی‌ها ظاهراً قرار است در روسیه نشان دهند تخصصشان تنها در تولید ساعت نیست و می‌توانند در فوتبال هم نمایش خوبی داشته باشند. آنها در 4 دیدار تدارکاتی خود در ماه‌های اخیر عملکرد خیلی خوبی داشتند و پیرازی یک بر صفر برابر یونان، جشنواره گل مقابل پاناما و پیروزی با نتیجه شش بر صفر در این بازی، تساوی یک - یک با اسپانیای مدعی و پیروزی 2 بر صفر برابر ژاپن نشان می‌دهد این تیم عزم خود را برای حضور قدرتمند در جام جهانی جزم کرده است. همگروهی با برزیل، کاستاریکا و صربستان نشان می‌دهد شرایطشان برای صعود اگرچه آسان نیست ولی ممکن است و می‌توانند یکی از دو تیم صعود کننده از گروهشان باشند.

 

پرو:

کدام تیم در روسیه شگفتی‌ساز می‌شود؟

یکی دیگر از تیم‌هایی هستند که کسی از آنها انتظاری ندارد و خیلی جدی گرفته نمی‌شوند ولی عملکردشان در دیدارهای تدارکاتی فوق العاده بوده است. پیروزی 2 بر صفر برابر کرواسی، شکست دادن ایسلند با نتیجه 3-1 و اسکاتلند با نتیجه 2 بر صفر و در نهایت برد 3-0 برابر عربستانی که مقابل ایتالیا و آلمان باخت‌های خفیفی داشت و در نهایت تصاوی بدون گل با سوئد نشان می‌دهد با یک تیم آماده و با انگیزه در روسیه طرف هستیم که دست کم گرفتنش می‌تواند عواقب سنگینی داشته باشد. همگروهی با فرانسه، استرالیا و دانمارک نشان از کار سخت آنها برای صعود دارد.

 

مراکش:

کدام تیم در روسیه شگفتی‌ساز می‌شود؟

ما ایرانی‌ها دوست نداریم مراکش را بین پدیده‌های جام جهانی ببینیم و این روزها همه جا صحبت از پیروزی شاگردان کی‌روش در اولین و البته نزدیک‌ترین بازی در مرحله گروهی است تا امیدها برای صعود ما زنده بماند ولی شواهد نشان می‌دهد مراکش تیمی نیست که بخواهیم دست کم بگیریم. آنها پیروزی 2 بر یک برابر صربستان، 2 بر صفر برابر ازبکستان، تساوی بدون گل برابر اوکراین و پیروزی‌های 2-1 و 3-1 برابر اسلوواکی و استونی کسب کردند و با آمادگی کامل به مصاف ما می‌آیند. مراکش علاوه بر ایران با اسپانیا و پرتغال هم همگروه است و کار خیلی سختی دارد.

 

استرالیا:

کدام تیم در روسیه شگفتی‌ساز می‌شود؟

 

گرفتن جای ایران در صدر رنکینگ آسیا بعد از 5 سال کار کوچکی نبود که به یمن نتایج خوب دیدارهای تدارکاتی حاصل شد. استرالیا 3 ماه قبل 4-1 از نروژ باخت ولی یک تساوی بدون گل برابر کلمبیا هم به ثبت رساند و 3 ماه بعد با تیمی آماده تر 4-0 جمهوری چک را در هم کوبید و در آخرین دیدار برابر مجارستان 2-1 به پیروزی رسید. کار استرالیا در گروهش خیلی دشوار است و فرانسه، پرو و دانمارک هر 3 مدعی صعود هستند ولی خدا را چه دیدید.

 

سایرین:

صربستان، عربستان و تونس هم پالس‌های مثبتی از آمادگی و امید برای کسب نتایج خوب در جام جهانی داده‌اند. در هر صورت باید صبر کرد و دید این تیم‌ها میزان آمادگی‌شان در دیدارهای تدارکاتی را می‌توانند در رقابت‌های اصلی هم به نمایش بگذارند یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز