خبرگزاری کار ایران

بازدید رییس کمیته ملی المپیک از اردوی تیمهای ملی قایقرانی و تیراندازی

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۳۵۳

عصر امروز دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک،دکتر سجادی سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا و دکتر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی از اردوی تیمهای ملی قایقرانی و تیراندازی بازدید کردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ادامه بازدید مسئولان کمیته ملی المپیک از اردوی آماده سازی تیم های ملی اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا عصر امروز دکتر سید رضاصالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک به همراه دکتر نصراله سجادی سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا و دکتر اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت برتیمهای ملی با حضور در مجموعه ورزشی آزادی از اردوی تیمهای ملی قایقرانی و تیراندازی بازدید و با مسئولین،کادر فنی و ملی پوشان حاضر در اردو دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این بازدید مسئولان کمیته ملی المپیک ضمن حضور در اردوی تیم ملی قایقرانی در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی از تمرینات و نحوه آماده سازی ملی پوشان قایقرانی بازدید کردند.

در ابتدای این بازدید امینی رییس فدراسیون قایقرانی ضمن ارائه گزارشی از نحوه آماده سازی تیم های ملی قایقرانی عنوان داشت :حضور دکتر صالحی امیری و دکتر سجادی در اردوی تیم ملی قایقرانی باعث دلگرمی و افزایش انگیزه ملی پوشان برای موفقیت در بازیهای آسیایی خواهد شد .در این مدت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک نهایت همکاری و حمایت لازم را از قایقرانی داشته و اگر در جاکارتا نتیجه مطلوبی نگیریم بدون تردید کمک کاری از خودمان بوده است.

وی ادامه داد:در بازیهای آسیایی جاکارتا اگر چه رقابتهای سختی در برابر حریفان مطرح آسیایی خواهیم داشت ولی به دنبال ارتقا کیفیت رنگ مدال نسبت به دوره گذشته بازیها خواهیم بود.

سپس صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از تلاشهای رئیس فدراسیون قایقرانی و دیگر مسئولان این فدراسیون ابراز داشت:اینجا آمدیم تا از نزدیک شاهد زحمات شما عزیزان باشیم و درد دلهای شما را بشنویم .قایقرانی در وضعیت خوبی قرار دارد و از امیدهای ما برای کسب مدال در این بازیهاست و کادر فنی و ملی پوشان از روحیه و انگیزه خوبی برخوردار هستند.

وی ادامه داد: قایقرانی از رشته های مدال آور ما در بازیهای آسیایی جاکارتا خواهد بود و قطعا درخواست شما ملی پوشان عزیز در خصوص تقسیم جوایز مدال آوران در رشته های دو نفره را در ستاد عالی بازیها مطرح خواهیم کرد و بدون تردید همانگونه که شما قهرمانان عزیز در بازیهای آسیایی با مدال آوری خود لبخند رضایت را بر لبان مردم عزیزمان خواهید آورد  ما نیز تلاش خواهیم کرد تا لبخند رضایت شما را برآورده کنیم.

دکتر صالحی امیری تصریح کرد:در جلسه ستاد امروز به این جمع‌بندی رسیدیم که 280 ورزشکار آقا و 105ورزشکار خانم  را اعزام کنیم. ستاد اعزام به ریاست وزیر و با حضور معاونان وزارت ورزش و مسئولان کمیته به جمع‌بندی اولیه رسید و لیست در ستاد ارائه شد.

بعد از بازدید از اردوی تیم های ملی قایقرانی دکتر صالحی امیری و دکتر سجادی و دکتر اصغر رحیمی با حضور در فدراسیون تیراندازی ضمن بازدید از امکانات این فدراسیون از اردوی تمرینی ملی پوشان در اهداف پروازی و تفنگ و تپانچه بازدید بعمل آوردند که طی آن دادگر رئیس فدراسیوون تیراندازی به ارائه گزارشی از برنامه ها و تلاشهای صورت گرفته فدراسیون پرداخت.

دکتر صالحی امیری در حاشیه بازدید از اردوی  تیمهای ملی تیراندازی عنوان داشت: دو اتفاق در این فدراسیون افتاد اول اینکه رئیس فدراسیون سخت کوش است و با تلاش زیاد چالش‌های فدراسیون را سامان داد و بدهی و مسائل حقوقی را حل کرد که جای تقدیر دارد و دوم اینکه بستر مناسبی را برای ورزشکاران جهت موفقیت در عرصه بین المللی فراهم کرد.در واقع تیراندازی  یکی از امیدهای ما در این بازی ها برای کسب مدال خواهد بود.

دکتر صالحی‌امیری تاکید کرد: سرمایه گذاری در تیراندازی در آینده جواب خواهد داد و از شهرستان‌های مختلف ورزشکاران متعددی در اردوها حضور دارند.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: وزارت ورزش، کمیته و همه فدراسیون‌ها با تمام توان امکانات لازم را برای درخشش در بازیهای آسیایی جاکارتا فراهم کردند و کاروان اعزامی برای موفقیت در بازیهای آسیایی در وضعیت خوبی قرار دارد.

در خاتمه بازدید از اردوی تیم ملی تیراندازی به پاس قدردانی از ارتقا رنکینگ و مدال آوری الهه احمدی پاداش نقدی برای وی در نظر گرفته شده بود که از سوی دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک به  الهه احمدی اهدا شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز