خبرگزاری کار ایران

منتظر بازی جوانمردانه از تیم ملی فوتبال هستیم

صالحی‌امیری:امکانات لازم را برای درخشش در جاکارتا فراهم کردیم

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۴۰۶

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: رئیس فدراسیون تیراندازی سخت کوش است و با تلاش زیاد چالش‌های فدراسیون را سامان داد

به گزارش ایلنا، رضا صالحی‌امیری در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی تیراندازی اظهار داشت: در ادامه بازدیدها از تیراندازی و قایقرانی بازدید کردیم. قایقرانی در وضعیت خوبی است و یکی از امیدهای ما برای کسب مدال در جاکارتا است. شرایط روحی تیم خوب بود و همه امکانات فراهم بود.

وی افزود: در خصوص تیراندازی دو اتفاق افتاد اول اینکه رئیس فدراسیون سخت کوش است و با تلاش زیاد چالش‌های فدراسیون را سامان داد و بدهی و مسائل حقوقی را حل کرد و دوم بستر مناسبی را برای ورزشکاران فراهم کرد. 18 ورزشکار در جاکارتا در 4 رشته تیراندازی در این مسابقات حضور دارند و یکی از امیدهای ما در این بازی ها خواهد بود.

صالحی‌امیری تاکید کرد: سرمایه گذاری در تیراندازی در آینده جواب خواهد داد و از همه شهرستان‌ها حضور دارند.بعلاوه در ادبیات اسلامی به آن تاکید شده و سرمایه گذاری در راستای اهداف انقلاب است.

وی گفت: در ستاد عالی در تعداد ورزشکاران و ترکیب رشته‌ها به جمع بندی نهایی رسیدیم. در مجوع در 44 رشته اعزام داریم.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: وزارت ورزش، کمیته و همه فدراسیون‌ها با تمام توان امکانات لازم را برای درخشش در جاکارتا فراهم کردند.

وی گفت: آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتبال در جام جهانی داریم. هدف گذاری صعود به جام جهانی بود که انجام شد و ملت شاد شدند. در مرحله دوم آرزوی موفقیت برای این تیم داریم. نباید پیش‌بینی کرد و قولی داد باید منتظر بازی قهرمانانه و جوانمردانه باشیم و به نتیجه فکر نکنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز