خبرگزاری کار ایران

دخیا: رونالدو به خوبی آنالیز شده است / از انتقادات استفاده می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۵۲۷

سنگربان اسپانیا می‎‌داند که کریستیانو رونالدو یکی از بهترین بازیکنان در جهان است اما کادرفنی لاروخا به خوبی ستاره پرتغالی را آنایلز کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، داوید دخیا، سنگربان تیم ملی اسپانیا پیش از رویارویی با تیم ملی پرتغال در گروه B رقابت‌های جام جهانی روسیه، گفت: ما در حال حاضر روی جام جهانی تمرکز کرده ایم که اکنون مهم است، ما نباید در مورد چیز دیگری فکر کنیم. اگر ما بازی‌های خوبی انجام بدهیم فرصت زیادی برای قهرمانی در جام جهای خواهیم داشت اما نمی‌توانیم هر چیزی یا هر کسی را دست کم بگیریم.

او ادامه داد: اولین مسابقه همیشه اهمیت دارد و بیشتر هم خواهد بود اگر شما با یک رقیب سخت و پیچیده مانند پرتغال رو به رو شوید. ما باید همانگونه در این بازی وارد شویم که در مرحله مقدماتی بودیم؛ اینکه بازی خودمان را انجام بدهیم. رونالدو از طرف ما بسیار خوب آنالیز شده است و همه می‌دانند که او یکی از بهترین‌ها در جهان است. او همچنین یک تیم برزگ را پشت سر خودش دارد،  آنها قهرمان اروپا هستند و این یک بازی دشوار خواهد بود.

سنگربان اسپانیا در بازی دوستانه مقابل سوئیس با اشتباهی که داشت یک گل برای حریف ایجاد کرد و در این باره افزود: شما باید بدانید که چگونه آن را بگیرید و با آن زندگی کنید. ما از آن استفاده می کنیم و ما آن را قبول می کنیم، زیرا انتقاد همیشه وجود دارد. اشتباه دروازه بانان بسیار قابل توجه است، همانطور که در مقابل سوئیس نشان داده شد اما بهتر است این‌ها در بازی دوستانه رقم بخورد تا در جام جهانی. من هنوز جوان هستم و واضح است که می‌توانم پیشرفت کنم. در مسابقاتی همانند جام جهانی شما تجربه بیشتری کسب می‌کنید و این بسیار خوب است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز