خبرگزاری کار ایران

اضافه شدن یک سرباز جدید به جمع تراکتورسازان

آخرین وضعیت پرشورها در بازار تابستانی

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۷۲۵

علی رغم وعده های مختلف مالک جدید تراکتورسازی، هنوز هیچ بمب نقل و انتقالاتی در تبریز منفجر نشده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی تبریز که نتوانست سال گذشته عملکرد خوبی را در لیگ برتر از خود به نمایش بگذارد، امسال قصد دارد تا دوباره به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی کارش را آغاز کند؛ اما هنوز خرید چشمگیری به این تیم اضافه نشده است.

نامی ترین خریدهای این تیم محمد طیبی و محسن فروزان از پارس جنوبی جم هستند. فروزان که به نوعی در همین تراکتورسازی به فوتبال ایران معرفی شد، پس از یک فصل قابل قبول در نفت دوباره به تبریز برگشته است تا کارش را در تراکتور دنبال کند. علیرضا نقی زاده هم از گسترش فولاد به تیم همشهری پیوست و این درحالیست که هنوز وضعیت گسترشی ها برای حضور در لیگ برتر مشخص نیست.

اکبر ایمانی دیگر نفر لیست ورودی است که از ذوب به این تیم آمد تا در ماجرای رفتن هادی محمدی به جمع اصفهانی ها، دو تیم برابر شوند. جدیدترین خرید تراکتورسازان هم علی عبدالله زاده از نفت آبادان است که می خواهد جایگزین ایران پوریان شود.

محمد ابراهیمی و مهدی کیانی دیگر مهره های قدیمی تراکتورسازی هستند که به نظر می رسد در لیگ هجدهم، شانسی برای ماندن در تراکتورسازی نخواهند داشت. مصاحبه های کیانی و مدیر جدید باشگاه علیه یکدیگر و روابط نه چندان خوبشان بعید است به تمدید قرارداد او منجر شود. شنیده ها هم چنین حاکی از آن است که پیکان برای فصل آینده محمد ابراهیمی را می خواهد و با این حساب باید حضور این دو نفر را هم نشدنی دانست.

نکته جالب در رابطه با تراکتورسازیِ امسال، واگذاری این تیم به بخش خصوصی است. با این حساب تبریزی ها دیگر قادر نیستند بازیکنان سرباز را به خدمت بگیرند. طبق اعلام زنوزی، مدیریت جدید باشگاه، بازیکنان سربازی که از قبل در این تیم بوده اند، در جمع آن ها خواهند ماند و یک سرباز جدید هم به تیم اضافه می شود که چون مسائل مربوط به آمدنش، قبل از واگذاری باشگاه به بخش خصوصی بود، حضورش در تیم بلامانع است. گفته می شود مهدی ترابی، همان نامی است که پس از جام جهانی گوش‌ها را متعجب خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز