خبرگزاری کار ایران

مظاهری : مردم ایران منتظر یک سورپرایز باشند

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۷۸۵

دروازه بان تیم ملی اعلام کرد مردم ایران در جام جهانی سورپرایز می شوند.

به گزارش ایلنا، رشید مظاهری در حاشیه تمرین امروز ملی پوشان در کمپ لوکوموتیو مسکو، درباره شرایط تیم ملی گفت: از نظر امکانات هیچ چیزی کم نداریم و در ادامه اردوی قبلی که در ترکیه همه چیز برای مان مهیا بود اینجا هم کم و کسری نداریم و همه امکانات فراهم است. باشگاه بدنسازی، استخر، امکانات پزشکی، زمین خوب و همه امکاناتی که لازم است به تیم ملی اختصاص یافته است.

او ادامه داد: از نظر روحی و روانی و همینطور وضعیت بدنی هم در بهترین حالت خود قرار داریم و فکر نمی کنم شرایطی از این بهتر را هر کدام از ما بازیکنان تجربه کرده باشیم. این موضوع باعث شده تا با انگیزه زیادی در تمرینات حضور پیدا کنیم و خودمان را آماده دیدارهای جام جهانی کنیم.

مظاهری درباره رقبای ایران در جام جهانی نیز گفت: ببینید در حال حاضر نمی توانیم درباره اسپانیا و یا پرتغال صحبت کنیم. ما در حال حاضر فقط می توانیم به مراکش فکر کنیم چرا که اولین دیدار ما با این تیم است و در صورت موفقیت در این بازی می توانیم به موفقیت دربازی های بعدی هم امیدوار باشیم. به همین دلیل بازی ما مقابل مراکش در حال حاضر بسیار مهم تر از دیدارهای بعدی است.

گلر تیم ملی درباره حضور خود در رقابت های جام جهانی گفت: اول که باید شکرگذار خداوند باشم که توانستیم خودم را به جام جهانی برسانم. از این بابت خیلی خوشحالم و از آقای کی روش هم بسیار ممنونم که به من اعتماد کردند و در لیست نهایی قرار دادند. بهترین کاری که یک دروازه بان باید بکند تا بتواند برای تیم ملی کشورش موفق باشد را انجام می دهم. یک تمرین حرفه ای و محکم می تواند بازیکن را در شرایط بازی قرار دهد که سعی کرده ام تاکنون به این ترتیب پیش بروم.

او درباره احتمال بازی کردن خود در بازی های پیش رو گفت: مسلما من هم به این فکر می کنم که بتوانم بازی کنم. من هم مانند نفرات دیگر امید دارم تا در تیم ملی به میدان بروم اما تصمیم آخر را سرمربی تیم ملی می گیرد و هر کسی را که او تشخیص داد به دروازه تیم ملی می رسد. دیگر بازیکنانی که نتوانستند بازی کنند هم حتما برای موفقیت بازیکنان حاضر در میدان دعا می کنند. همه ما بازیکنان به دنبال این هستیم که بهترین نتیجه را بگیریم تا بتوانیم همه مردم ایران را خوشحال کنیم.

مظاهری در پاسخ به سوالی که درباره امیدواری آنها به صعود به مرحله بعد پرسیده شد گفت: به نظر من شما خیلی ناامید هستید. لغو بازی های تدارکاتی باعث شد تا یک همدلی و اتحاد بین اعضای تیم ملی به وجود بیاید و اکنون همه ما دست به دست هم دادیم تا نشان دهیم چه تیمی هستیم. به همین دلیل باید بگویم مردم منتظر یک سورپرایز باشند.

او در این باره ادامه داد: همه ما به صعود فکر می کنیم. شخص من شب و روز به صعود می کنم و این موضوع کاملا ملکه ذهنم شده است. با موفقیت ما آنهایی که مدتی ما را اذیت کردند هم ناراحت می شوند و به همین دلیل باید به همه آنها که نگذاشتند کار تیم ملی به خوبی پیش برود می گویم در انتظار یک غافلگیری باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز