خبرگزاری کار ایران

صیادمنش: خودم را برای حضور در استقلال آماده کردم

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۸۳۰

بازیکن جوان استقلال می‌گوید با انگیزه بالایی در جمع آبی‌ها حاضر شده است.

به گزارش ایلنا، اللهیار صیاد منش بازیکن تازه وارد استقلال در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه گفت: از اینکه به تیم بزرگ استقلال پیوستم بسیار خوشحالم. امیدوارم بتوانم بهترین عملکرد را در استقلال داشته باشم تا هواداران و کادرفنی از من رضایت کامل داشته باشند.

او در ادامه درباره درخشش در جام جهانی نوجوانان اضافه کرد: خوشحالم که در جام جهانی درخشیدم و این درخشیدن باعث شد تا به استقلال برسم. برای این موضوع هدف گذاری کرده بودم و حالا به هدفم رسیدم.

این بازیکن جوان در ادامه تصریح کرد: می دانم که در استقلال بازیکنان بزرگی حضور دارند و خودم را برای حضور در این تیم و سختی های استقلال آماده کرده ام.

صیاد منش در ادامه درباره همکاری با شفر خاطر نشان کرد: همکاری با شفر برای من یک امتیاز بزرگ است. ایشان مربی بزرگی است و قطعا کار کردن زیر نظر ایشان برای من که در ابتدای راه هستم، بسیار خوب است و می توانم از این سرمربی مسائل زیادی را یاد بگیرم.

مهاجم جوان استقلال در ادامه اضافه کرد: برای شروع فصل لحظه شماری می کنم و امیدوارم بتوانم با عملکرد خوب در تمرینات بتوانم به ترکیب اصلی نیز راه پیدا کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز