خبرگزاری کار ایران

ادعای سایت انگلیسی بعد از محبوب شدن بازیکنان تیم ملی ایران در جهان/ آنها بیشتر مدل هستند تا فوتبالیست

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۹۷۹

یک سایت انگلیسی از تیپ بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران تعریف کرد.

به گزارش ایلنا، در حالی که در فضای مجازی داخل کشور شوخی های زیادی با پوشش بازیکنان تیم ملی ایران شد اما در خارج از کشور اوضاع کاملا متفاوت است و تیپ ملی پوشان کشورمان بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

یک سایت انگلیسی در گزارشی نوشت: بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بیشتر شبیه مدل هستند تا فوتبالیست. شیک‌پوشی بی‌اندازه بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران، غوغایی در شبکه‌های اجتماعی به خصوص «توئیتر» به راه انداخته است و راحت می‌شود فهمید که دلیل این موضوع چیست. در حالی که تیم‌هایی همچون آرژانتین، برزیل، انگلیس، فرانسه، آلمان و اسپانیا جزو مدعیان قهرمانی مسابقات جام جهانی 2018 روسیه به شمار می‌روند، تیم ملی ایران به عنوان یکی از تیم‌هایی که قدرت آنچنانی ندارند با استایل خاصی راهی روسیه شد. در تصاویر منتشرشده می‌توان دید که فوتبالیست‌های تیم ملی کت‌وشلوار آبی رنگ بسیار زیبایی را به تن کرده‌اند.  

در ادمه این گزارش آمده است: یک نگاه اجمالی به شبکه‌های اجتماعی نشان می‌‌دهد که چقدر پوشش ظاهری آنها مورد توجه مردم سراسر جهان قرار گرفته‌اند. امیدواریم که آنها به مانند ظاهرشان، خوب هم بازی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز