خبرگزاری کار ایران

رونمایی از ریز نمرات کی روش در جام جهانی/ تساوی 0-0 مقابل مراکش، شکست مقابل اروپایی ها و نیمه مربیان پرگل

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۰۳۵

کارلوس کی روش برای هشتمین بار در جام جهانی مقابل مراکش روی نیمکت می نشیند.

به گزارش ایلنا، چیزی تا آغاز جام جهانی 2018 روسیه باقی نمانده است و فقط 48 ساعت تا مسابقه ایران و مراکش فاصله داریم. دیداری که قرار است در ورزشگاه سنت پترزبورگ به انجام برسد.

تیم ملی ایران در حالی پنجمین جام جهانی خود را تجربه می کند که کارلوس کی روش برای دومین بار پیاپی هدایت آن را به عهده دارد. سرمربی پرتغالی ایران برای چهارمین بار تیمی را به این فستیوال بزرگ می رساند.

مستر سی کیو پیش از این در سال 2002 آفریقای جنوبی، 2010 تیم ملی پرتغال و 2014 و 2018 تیم ملی ایران را به این مسابقات رسانده است. با در نظر گرفتن این نکته که کی روش در جام جهانی کره و ژاپن و پیش از آغاز مسابقات از سرمربی گری آفریقای جنوبی کنار رفت و به نوعی امسال در روسیه سومین جام جهانی خود را به عنوان سرمربی پشت سر خواهد گذاشت.

آمار سرمربی اسبق رئال مادرید در این مسابقات جالب توجه است. او در 7 بازی به یک برد رسیده، سه بار تن به تساوی داده و 3 بازی را هم با شکست پشت سر گذاشته است. تیمهای تحت هدایت کی روش هشت گل زده اند و 5 بارهم دروازه شان باز شده است.

تیم کی روش در سال 2010 به ترتیب مقابل ساحل عاج به تساوی بدون گل رسید؛ سپس با نتیجه 7-0 کره شمالی را در هم کوبید و در نهایت مقابل برزیل به تساوی بدون گل دست پیدا کرد. تیم او در یک هشتم نهایی هم با یک گل به اسپانیا باخت و از مسابقات کنار رفت.

کی روش با تیم ملی ایران در سال 2014 بازهم کار خود را با تساوی بدون گل این بار مقابل دیگر تیم آفریقایی یعنی نیجریه آغاز کرد؛ او در گام دوم به آرژانتین با یک گل باخت و در نهایت با حساب 3-1 مغلوب بوسنی شد تا سنگین ترین شکستش رقم بخورد.

نکات:

×کی روش برای سومین بار دیدار ابتدایی خود را مقابل یک تیم افریقایی بازی می کند. دو دیدار قبلی با نتیجه 0-0 تمام شده است.

×کی روش در سه بازی از هفت بازی خود به تساوی بدون گل رسیده است. در 5 بازی گل نزده و در 4 بازی گل نخورده است.

×کارنامه او مقابل آفریقایی ها دو تساوی از دو بازی بوده است؛ مقابل‌اسیایی در تنها بازی به یک برد رسیده است؛ در برابر نمایندگان‌آمریکای جنوبی دو بازی داشته که یک تساوی و یک باخت برایش به ارمغان آمده و در نهایت مقابل اروپایی ها دو باخت برایش به بار نشسته است.

×یک گل از هشت گل تیم کی روش در نیمه اول زده شده و تیمهای او تنها یک گل از 5 گل خود را در نیمه نخست دریافت کرده اند. این یعنی از مجموع 13 گلی که در بازی هایی که کی روش سرمربی آن بوده 11 گل در نیمه دوم و تنها دو گل در نیمه اول به ثمر رسیده است.

×اسپانیا اولین تیمی است که کی روش برای بار دوم مقابل آنها به میدان می رود. کارنامه سرمربی تیم ملی به گونه ای است که اگر بخواهد طبق آن دوباره نتیجه بگیرد ایران ابتدا مقابل مراکش به تساوی بدون گل می رسد و سپس مقابل پرتغال و اسپانیا شکست می خورد!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز