خبرگزاری کار ایران

تغییر کادرفنی رقیب ایران در جام جهانی؛

فوری/ لوپتگی از هدایت اسپانیا برکنار شد

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۰۷۷

سرمربی تیم ملی اسپانیا به دلیل پذیرش هدایت رئال مادرید از سوی فدراسیون فوتبال این کشور برکنار شد.

به گزارش ایلنا، یولن لوپتگی، سرمربی اسپانیا که روز گذشته خبر توافقش با رئال مادرید و پذیرش هدایت این تیم پس از جام جهانی منتشر شد، از هدایت تیم ملی این کشور برکنار شد.

رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا با اعلام این خبر از قطع همکاری با سرمربی خود در آستانه شروع جام جهانی خبر داد.

اسپانیا یکی از رقبای ایران در جام جهانی 2018 در گروه B خواهد بود و باید دید تغییرات در سطح کادرفنی این تیم چه تاثیری روی عملکرد اسپانیایی‌ها خواهد داشت.

از زمانی که خبر احتمال برکناری لوپتگی مطرح شد بازیکنان تیم ملی اسپانیا سعی داشتند برای جلوگیری از این اتفاق واسطه شوند ولی تلاش آنها نتیجه‌ای نداشت.

روبیالس رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا می‌گوید تنها ۵ دقیقه قبل از اعلام رسمی رئال مادرید از مذاکرات این باشگاه با لوپتگی با خبر شده است.

وی در این خصوص گفت: لوپتگی مربی خوبی است اما ما این رفتار را قبول نخواهیم کرد. ما مجبور شدیم تا از همکاری خود با این مربی دست بکشیم.

او ادامه داد: مربیگری رئال‌مادرید دور از اطلاع ما بود. احساس خیانت نمی‌کنیم ولی این تصمیمی است که باید بگیریم. من با بازیکنان نیز صحبت کردم. آنها هر چه در توان دارند در این رقابت خواهند گذاشت.

آلبرت سلادس دستیار لوپتگی و دل بوسکه به همراه فرناندو هیرو از گزینه های جانشینی لوپتگی هستند

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز