خبرگزاری کار ایران

بلیت فروشی لیگ ملت های والیبال از صبح پنجشنبه آغاز می شود

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۲۴۸

روابط عمومی فدراسیون والیبال با انتشار اطلاعیه ای توضیحاتی را درباره بلیت فروشی دیدارهای ایران در هفته پنجم لیگ ملت ها اعلام کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران  هفته پنجم لیگ ملت های والیبال در تهران میزبان کره جنوبی، بلغارستان و آلمان خواهد بود. این دیدارها به ترتیب در تاریخ یکم، دوم و سوم تیرماه در سالن دوازده هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود.

بلیت فروشی این دیدارها از روز 24 خردادماه از ساعت 10 صبح آغاز خواهد شد. علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت www.volleyball.tourismbank.ir در تاریخ 24 خردادماه برای خرید بلیت دیدار با کره جنوبی، در تاریخ 25 خردادماه برای خرید بلیت دیدار با بلغارستان و در تاریخ 26 خردادماه برای خرید بلیت دیدار با آلمان که همگی از ساعت 10 صبح آغاز می شود، اقدام کنند.

*در هنگام بلیت‌فروشی ظرفیت ورزشگاه به ده قسمت تقسیم شده و هر پانزده دقیقه آزاد می‌شود.

* به هیچ وجه، هیچ بلیتی در ورزشگاه به فروش نمی‌رسد و  تمام بلیت‌ها از طریق اینترنت فروخته خواهد شد. از دوست‌داران عزیز تیم ملی والیبال تقاضا می‌کنیم در صورتی که بلیت اینترنتی تهیه نکرده‌اند، به هیچ وجه به ورزشگاه مراجعه نکنند.

* در صورت خرید بلیت موفق، حتما در روز مسابقه با در دست داشتن اصل کارت ملی حداقل دو ساعت قبل از شروع مسابقه در ورزشگاه حضور داشته باشید.

*تعداد محدودی بلیت برای خانم‌ها در نظر گرفته شده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز