خبرگزاری کار ایران

پیام صادقیان: دلیل نبودنم در روسیه را واقعاً نمی‌دانم/ فصل بعد هم در عثمانلی ماندنی هستم

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۳۳۴

هافبک ایرانی عثمانلی در مورد شرایطش در لیگ ترکیه، تصمیمش برای فصل آینده،‌ پیشنهادش از تراکتورسازی و همچنین شرایط تیم ملی در جام جهانی صحبت کرد.

پیام صادقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص سقوط عثمانلی در لیگ ترکیه اظهار داشت: لیگ ترکیه لیگ دشواری است و تیم‌های قدرت‌های نزدیک به هم دارند و تمام آنها حداقل برای سهمیه یوفا تلاش می‌کنند و به شدت فشرده است. تیم ما هم تیم خوبی بود و بازی‌های خوبی به نمایش گذاشتیم ولی متاسفانه تیم سقوط کرد.

وی در مورد اینکه اوایل فصل کمتر به او فرصت بازی می‌رسید عنوان کرد: من از یک فوتبال دیگر به ترکیه آمده بودم و فرصت لازم داشتم تا هم با شرایط وفق پیدا کنم و هم بتوانم خودم را  به مربی اثبات کنم و این اتفاق زمان‌بر بود ولی از اواسط  فصل خودم را کم کم به ترکیب اصلی تحمیل کردم.

هافبک ایرانی عثمانلی در مورد اینکه برای فصل بعد چه تصمیمی دارد گفت: من با عثمانلی قرارداد دارم و برایم جالب است که مربی روی حفظ من تاکید داشت. شرایط در لیگ یک ترکیه سخت‌تر از سوپر لیگ است و بازیکن خارجی محدودیت دارد و تنها 4 بازیکن می‌توانند در فهرست خود داشته باشند ولی برایم جالب بود که سرمربی تیم اولین نفر روی حفظ من تاکید داشت و فصل بعد هم در خدمت عثمانلی اسپور هستم.

صادقیان در ادامه گفت: من پیشنهادات زیادی داشتم. از قره‌باغ آذربایجان و کنیا اسپور ترکیه و چند تیم از لیگ برتر ایران هم من را می‌خواستند ولی همانطور که گفتم حتی اجازه انتقال قرضی هم به من داده نشد و سرمربی تیم روی حفظ من تاکید داشت.

وی در مورد اینکه گفته می‌شد از تراکتورسازی پیشنهاد دارد خاطرنشان کرد: پیشنهادات من به دست مدیر برنامه‌هایم می‌رسید و همانطور که گفتم مواردی بود که به خاطر ماندنم در عثمانلی منتفی شد و در این میان پیشنهاداتی هم از لیگ برتر ایران وجود داشت.

هافبک عثمانلی در مورد حضور تیم ملی جام جهانی و نبودن خودش در بین ملی‌پوشان گفت: من روی فوتبالم هدف‌گذاری کرده بودم و در ترکیه شرایط متفاوتی برای خودم رقم زدم. در فوتبالم و در تفکراتم تجدید نظر کردم و حتی دوستانم و اطرافیانم را تغییر دادم تا بتوانم پیشرفت کنم. فصل خوبی در لیگ ترکیه داشتم ولی واقعاً دلیل نبودنم در فهرست تیم ملی را نمی‌دانم و هیچ دلیلی نمی‌توانم برایش پیدا کنم. این واقعاً برای خودم هم سوال است که چرا در روسیه نیستم.

صادقیان در مورد فهرست پر حرف و حدیث کی‌روش و نبود چند بازیکن مطرح در آن عنوان کرد: من مدتی در تعطیلات به ایران سفر کردم واقعاً جو را دیدم و همه مرتباً همین سوال را از من پرسیدند. مردم واقعاً نگران و ناراحت بودند و امیدوارم نتایج خوبی گرفته شود و با نتایجی که کسب می‌کنند این ناراحتی مردم برطرف شود.

وی در مورد پیش‌بینی‌اش از نتایج تیم ملی هم گفت: واقعاً گروه دشواری داریم ولی به نظرم اگر در این گروه به جای پرتغال و اسپانیا 3 تیم مراکش داشتیم کار به مراتب سخت‌تر بود چرا که همه در آن صورت از تیم ملی انتظار صعود داشتند ولی از این تیم کسی توقعی ندارد و همین موضوع کارشان را راحت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز