خبرگزاری کار ایران

گل‌محمدی مربی‌ام در پرسپولیس بوده و رابطه خوبی داریم

قاضی: داشتن چند پیشنهاد یک چالش شیرین است/ تیم ملی از مراکش امتیاز می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۳۳۹

قاضی امیدوار است امسال تیمی انتخاب کند که بتواند روند خوبش را ادامه داده و بدون دغدغه های این دو سال اخیر همچنان در کورس آقای گلی قرار بگیرد

به گزارش ایلنا، محمد قاضی مهاجم یازده گله پدیده که شرایط بد این تیم در نیم فصل دوم او را از کورس آقای گلی دور کرد در حالی با خانواده در استراحت به سر می‌برد که این روزها خبرها حکایت از داشتن چند پیشنهاد خوب برای او دارد. جدا از پیکان که گفته شد مذاکرات خوبی با این مهاجم گلزن و باتجربه داشته است، شنیده می‌شود فولاد خوزستان، پدیده مشهد و نفت آبادان هم خواهان جذب این بازیکن هستند. 

* این روزها خبر رسید با تیم‌های زیادی مذاکره داشتی؟ 

مذاکرات را که مدیر برنامه هایم انجام می‌دهد چون فعلا در حال استراحت هستم اما چند پیشنهاد دارم که فعلا جلساتی را برگزار کردیم تا در نهایت با یک بررسی مقصد آینده‌ام مشخص شود. 

* با پیکان جلسه داشتی و گفته شد که مذاکرات خوبی داشتی و حتی خیلی از رسانه‌ها نام تو را در لیست ورودی این تیم قرار دادند؟ 

بله، با پیکان هم جلسه خوبی داشتیم ومذاکرات اولیه را انجام دادیم. خواسته‌های خودمان را به باشگاه پیکان اعلام کردیم و قرار است ظرف چند روز آینده همه چیز مشخص شود. 

* گفته شد با فولاد هم مذاکره کردی؟ 

باشگاه فولاد هم که خاطرات خوبی از این تیم دارم و دوبار در خدمت این تیم بودم هم به من لطف داشتند و اسم من در لیست آقای پورموسوی بود. امروز (دیروز) هم مدیر برنامه‌هایم جلسه‌ای با این باشگاه داشت و باید دید در آینده چه خواهد شد. البته باید بگویم باشگاه نفت آبادان هم با مدیر برنامه هایم تماس داشته و خواهان رفتن من به آبادان شده‌اند. 

* ماجرای پدیده و یحیی گل محمدی که خواستند به عنوان آقای گل به این تیم برگردی چه بود. جایی که شنیده می‌شد تو با این مربی مشکل داری؟ 

مشکل؟ ! آقایحیی سرمربی من در پرسپولیس بوده و رابطه خیلی خوبی با هم داریم و نمی‌دانم این حرف‌ها را چطور مطرح می‌کنند. مسوولان پدیده برای ادامه همکاری صحبت‌هایی را با مدیربرنامه‌های من انجام دادند تا در صورت امکان بازهم به مشهد برگردم و در این تیم بازی کنم. طبق قول و قراری که گذاشته شده قرار است پس از بازگشت از سفر جلسه‌ای داشته باشیم و در نهایت وضعیت مشخص شود. 

* این همه پیشنهاد، کار را برای یک انتخاب خوب سخت نخواهد کرد؟ 

خیلی خوشحالم که با توجه به عملکردم طی این چند سال و روند خوبی که داشتم هرسال در ابتدای فصل پیشنهادهای خوبی به دستم می‌رسد و این یک اتفاق خوب برای یک فوتبالیست است. خدا را شکر امسال هم چند پیشنهاد خوب دارم و این یک چالش و دردسر شیرین برای من بعد از فصل خوبی است که داشتم و آن را دوست دارم. امسال به دنبال یک تصمیم خوب هستم که بازهم بتوانم روند خوب این چند ساله‌ام را ادامه دهم. هرچند در این دو سال اتفاقاتی رقم خورد که کار را برایم سخت کرد اما خداراشکر در این دوسال در گلزنی عملکرد خوبی داشتم. 

*تو هرسال دنبال یک انتخاب خوب بودی و با اینکه نتایج درخوری مثلا با نفت تهران و پدیده گرفتی اما در نهایت آن اتفاقی که باید برای تو رخ می‌داد، نیفتاد. 

شاید انتخاب‌های درستی نداشتم. سال گذشته در تیم نفت از نظر مالی و مدیریت خیلی اذیت شدیم با این حال توانستیم جام حذفی را بگیریم و من هم در کورس آقای گلی بودم. پارسال هم شرایطم خیلی ایده آل بود و روند خیلی خوبی داشتم اما مشکلاتی که پیش آمد و از تیم امتیاز کسر شد، ضربه سنگینی به تیم خورد و روی کار تک تک نفرات تاثیرگذاشت. بالطبع روی روند گلزنی من که مهاجم بودم هم موثر بود. 

* خیلی هم در تلاش بودی که کی روش چند باری گفته بود تو را زیر نظر دارد توسط وی به تیم ملی دعوت شوی اما نشد. 

دقیقا حرف شما درست است و حتی آقای کی روش در لیگ شانزدهم بعد از حضور در تمرین نفت تهران و دیدار با علی آقا دایی به من گفت که حواسم به روند خوب تو هست و به کارت با قدرت ادامه بده و من همیشه سعی کرده‌ام جوری تمرین و کار کنم که جزو مهره‌های تاثیرگذار تیم باشم. من تلاش خودم را کردم که یک بار دیگر بتوانم لباس مقدس تیم ملی را برتن کنم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد. با این حال دست از تلاش بر نمی‌دارم و امیدوارم بازهم این افتخار نصیب من شود. 

* یک بار گفته بودی دوست نداری این همه تیم عوض کنی اما شرایط باشگاه‌های ایران باعث شده مجبور شوی مدام تیم عوض کنی؟ 

دقیقا همین طور است.  راستش را بخواهید خیلی از باشگاه‌ها به تعهداتشان عمل نکرده و بهتر است بگویم حرفه‌ای نیستند. مثلا من سه سال در ذوب آهن بودم و در آن سال‌ها ما حتی نایب قهرمانی آسیا را هم به دست آوردیم. درواقع این موفقیت نشان داد که چقدر ثبات در یک باشگاه می‌تواند در موفقیت‌های یک تیم تاثیرگذار باشد. اما همیشه بعد از چنین موفقیت‌هایی تغییرات ایجاد شده و آن شرایط از بین می‌رود. من یک بازیکن هستم و دوست دارم بازی کنم و بهترین عملکرد را هم داشته باشم اما وقتی تیمتان مدعی کسب سهمیه آسیاست و شب می‌خوابید و صبح می‌بینید که چند امتیاز کسر شده روی روحیه و کارتان اثر می‌گذارد و بدقولی‌های باشگاه و عدم اجرای تعهدات هم به همین منوال است. سال گذشته متاسفانه از نیم فصل دوم اتفاقات عجیب و نادری در پدیده رقم خورد و نگذاشت ما سهمیه آسیا را بگیریم. مشکلات مالی هم وجود داشت و هنوز باشگاه مطالبات من را پرداخت نکرده است. 

* بازی اول تیم ملی مقابل مراکش در جام جهانی را چطور می‌بینی؟ 

به نظر من که بازی جذابی از آب درخواهد آمد و فکر می‌کنم تیم ملی بتواند از این بازی با امتیاز از زمین خارج شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز