خبرگزاری کار ایران

روسیه عربستان؛ جنگ در روز استقبال

سلام جام جهانی!

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۴۰۱

امروز رقابت های جام جهانی رسما آغاز می شود تا پس از چهار سال، دوباره یک ماه پرهیجان را دنبال کنیم

فقط یک ماه... یک ماه وقت داریم تا با هم باشیم، دفترچه خاطراتمان را برای چهار سال دیگر پر کنیم و تا دوره بعدی حسرت بخوریم. کمتر چیزی در این دنیا می تواند کل جهان را چهارسال منتظر خود بگذارد. امروز، پایان همان انتظار چهارساله است.

شاید جالب باشد که اسطوره هلند، آن هم کسی که توتال فوتبال را مدیون خود کرد گفته باشد که فوتبال جنگ است و هرکس خیلی مناسب رفتار بکند بازنده است؛ اما حقیقت دارد! فوتبال به راستی جنگ است. تاریخچه رقابت ها، کینه های فراموش نشدنی، امید به انتقام و توصیف هایی چون تمام کردن کار، تیر خلاص، خلع سلاح و... تیترهای تکراری مطبوعات شده اند.

امروز دوباره به استقبال فوتبال می رویم. یک ماه پر از هیجان و التهاب! جام جهانی نه تنها یک اتفاق یا پدیده مهم، که زیباترین سرفصل برای مرور دلتنگی های مردمی است که نان شبشان را با فوتبال مزه مزه می کنند. پس دوباره به سراغ جذاب ترین ماه فوتبال می رویم و آن هم در شرایطی که روسیه، باید در اولین نبرد پذیرای عربستانی ها باشد؛ اگر هنوز هم اعتقاد دارید که فوتبال حیاط خلوت سیاست زده ها نیست و نمی توان رنگ و بوی دیگر مسائل را در مستطیل سبز حس کرد، لطفا امروز روسیه-عربستان را ببینید!

 

* بازی افتتاحیه از ساعاتی دیگر آغاز می شود و این درحالیست که آشیل، گربه ناشنوا و پیشگوی روسی که تا به امروز به شدت خبرساز شده بود، برد عربستان در بازی اول را پیش بینی کرده بود. او از بین دو ظرف غذا، ظرفی که نزدیک به پرچم عربستان بود را انتخاب کرد.

* تیم ملی روسیه درحالی اولین میزبانی خود را برابر عربستان برگزار می کند که در پنج بازی قبلی خود پیروز شده است.

* 44 سال پیش و در چنین روزی، استرالیا به عنوان اولین تیم اقیانوسیه پا به جام جهانی گذاشت و دو بر صفر مقابل آلمان شرقی شکست خورد. در همین روز شیلی هم مقابل آلمان غربی، قهرمان رقابت ها، شکست خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز