خبرگزاری کار ایران

پیکه: رونالدو علاقه شدید به شیرجه زدن دارد / از مذاکره لوپتگی با رئال مادرید دلخور نیستم

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۷۴۵

مدافع تیم ملی اسپانیا پس از دیدار برابر پرتغال از رفتار کریستیانو رونالدو انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی اسپانیا و پرتغال شب گذشته در بازی‌های مرحله گروهی جام جهانی روسیه تن به تساوی سه بر سه دادند تا ایران به عنوان صدرنشین گروه B لقب بگیرد.

جرارد پیکه در پایان دیدار برابر پرتغال به خبرنگاران گفت: ما شانس بیشتری داشتیم، سه شوت داشتیم و سه گل زدیم. بازی‌ها یک راه دارند و شما باید با آن رو به رو شوید. پیدا کردن خود پس از دریافت گل در دقایق ابتدایی بازی روی پنالتی و چند دقیقه بعد یک گل دیگر، احساس خوبی ندارید. رونالدو علاقه شدید به شیرجه زدن دارد. 

مهاجم پرتغال پس از پنالتی با اشتباه دخیا موفق شد دومین گل را وارد دروازه اسپانیا کند. پیکه ادامه داد: دخیا چندین سال در دروازه اسپانیا حضور دارد و همه ما با آن مواجه هستیم، من مطمئن هستم که او در لحظات مهم همیشه به یک گونه عمل کرده است. عدم اعتماد به نفس؟  در کل، این چیزی است که شما می‌خواهید نشان دهد، در رختکن روشن است که داوید دروازه‌بان ما است، او سال‌ها این را نشان داده است. 

پیکه درباره اخراج یولن لوپتگی عنوان کرد: ما به اندازه کافی آسیب دیده ایم، ما همه در جام جهانی هستیم. این تجربه خوبی برای هر بازیکنی نیست. ما به راهیابی به فینال و قهرمانی در آن امیدوار هستیم، شما خواهید دید. جام جهانی آغاز شده و شما باید صفحه را تغییر بدهید و در حال حاضر روی فوتبال تمرکز کنید. این واقعیت از مذاکره لوپتگی با رئال مادرید دلخور نیستم، در کل همه چیز روشن است این یک باشگاه بزرگ و باشگاه بزرگ زندگی اوست. استدلال درباره نحوه مذاکره او با رئال مادرید بود و رئیس فدراسیون به این روش اعتقاد نداشت. بازیکنان در اینجا بازی می‌کنند و کمتر صحبت کردن ما بهتر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز