خبرگزاری کار ایران

با این برد شانس صعود ایران به دور دوم بیشتر شد

مظلومی: سه امتیاز زیرکانه را به دست اوردیم

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۹۶۴

پیشکسوت فوتبال در مورد پیروزی تیم ملی برابر مراکش و شانس صعود از گروه به دور بعد صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرویز مظلومی بازیکن سابق تیم ملی ایران معتقد است که تیم ملی در مقابل مراکش حساب شده عمل کرد و توانست سه امتیاز زیرکانه را به دست بیاورد. وی که از برد تیم ملی بسیار خوشحال بود در خصوص برد مقابل مراکش، دیدار سخت مقابل اسپانیا و همچنین باخت سنگین عربستان مقابل روسیه صحبت‌های زیر را انجام داد. 

 

* درخصوص بازی تیم ملی مقابل مراکش صحبت کنید. 

واقعا تبریک می‌گویم به تیم ملی. برد خیلی خوبی را کسب کرد. واقعا به بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم. آن‌ها فوتبال حساب‌شده‌ای را به نمایش گذاشتند و همانطور که دیدید توانستند به یک پیروزی بزرگ دست پیدا کنند. 

 

* قبول دارید مراکش بهتر از ایران بازی کرد؟ 

خب، مراکش تیمی بود که در دور مقدماتی بهترین نتایج را کسب کرده بود. آن‌ها یک گل هم نخورده بودند اما همانطور که دیدید استرس بالای بازی باعث شد بالاخره در دقایق آخر مدافعانشان اشتباه کنند. فکر می‌کنم با این برد شانس صعود ایران به دور دوم بیشتر شد. 

 

* یعنی اعتقاد دارید ایران به مرحله دوم صعود می‌کند؟ 

ایران اگر همین بازی را مقابل پرتقال و اسپانیا انجام دهد می‌تواند شانس صعود به مرحله بعد را داشته باشد. من بازی پرتقال مقابل اسپانیا را دیدم. فکر می‌کنم ایران توانایی شکست دادن پرتقال را نیز دارد حالا شاید نتوانیم اسپانیا را شکست دهیم. 

 

* کدام یک از بازیکنان تیم ملی را در این بازی بهتر دیدید؟ 

امید ابراهیمی واقعا بهترین بازیکن ایران بود. او بارها با تکل‌هایش مانع حمله بازیکنان مراکش شد. فکر می‌کنم که ترکیب تیم ملی بسیار خوب و حساب شده بود. 

 

* بازی مقابل اسپانیا را چطور می‌بینید؟ 

واقعا بازی حساسی است. در بازی اول که 90 دقیقه استرس را تجربه کردیم در این بازی ایران باید در کارهای دفاعی خیلی باهوش باشد تا بتواند نتیجه خوبی را کسب کند آن‌ها مهاجنان خیلی خوبی را دارند که از کوچکترین فرصت نهایت استفاده را می‌برند. 

 

* درخصوص شکست سنگین عربستان چه نظری دارید؟ 

واقعا عربستان در آن بازی عملکرد ضعیفی داشت. آن‌ها در دور جام جهانی قبلی نیز باخت‌های پرگلی را تجربه کرده بودند و انتظار می‌رفت در این جام جهانی کمی محتاط‌تر باشند. عملکرد خط دفاعی آنان بسیار ضعیف بود البته آن‌ها بعد از گل دوم دیگر انگیزه خودشان را از دست داده بودند. 

* شرایط استقلال را پیگیری می‌کنید؟ 

استقلال بازیکن بسیار خوبی را جذب کرده و امسال مدعی است که قهرمان خواهند بود شفر در تمام پست‌هایی که نیاز به جذب بازیکن داشته موفق عمل کرده و اگر بتوانند از همان ابتدا امتیازات را جمع آوری کنند می‌توانند به قهرمانی امیدوار باشند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز