خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا از روسیه؛

انصاری‌فرد: تیم ملی همیشه با عملکردش پاسخ منتقدان را داده است/ برای گرفتن عکس یادگاری به روسیه نیامدیم

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۰۱۷

مهاجم تیم ملی گفت:ما هیچ وقت برای گرفتن عکس یادگاری وارد یک تورنمنت نمی‌شویم و همیشه برای نتیجه گرفتن و انجام یک بازی خوب تلاش می‌کنیم و از دل و جان مایه می‌گذاریم تا در آخر هر اتفاقی می‌افتد پیش خودمان راضی باشیم که هر چه در توان‌مان بود گذاشتیم.

کریم انصاری‌فرد در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی تیم ملی مقابل مراکش اظهار داشت: خدا را شکر که تلاش‌هایمان به نتیجه رسید و مبارک مردم ایران باشد و امیدوارم همیشه بتوانیم این مردم را خوشحال کنیم و در دیدارهای بعدی هم عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در مورد اینکه سرمربی مراکش گفته بود برای گرفتن عکس یادگاری به روسیه نیامدیم و اینکه چنین موضوعی در حال حاضر در مورد ایران هم صدق می‌کند عنوان کرد: ما هیچ وقت برای گرفتن عکس یادگاری وارد یک تورنمنت نمی‌شویم و همیشه برای نتیجه گرفتن و انجام یک بازی خوب تلاش می‌کنیم و از دل و جان مایه می‌گذاریم تا در آخر هر اتفاقی می‌افتد پیش خودمان راضی باشیم که هر چه در توان‌مان بود گذاشتیم و در بازی با مراکش هم همه دیدند تمام توانمان را به کار گرفتیم.

مهاجم تیم ملی با اشاره به دیدار با اسپانیا گفت: بازی با اسپانیا شرایط خاص خودش را دارد و همانطور که گفتم تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم.  فوتبال در سطح بالا همین است و همیشه باید توقع داشته باشید جلوی بهترین بازیکنان قرار بگیرید و تمام تلاش ما این است که تمام پلن‌های مورد نظر مربی را اجرا کنیم تا به هدفی که داریم برسیم.

انصاری‌فرد در مورد اینکه تیم ملی با عملکرد خوبش پاسخ انتقادهای تند و تیز را داد، اظهار داشت: همیشه انتقادات وجود دارد و نمی‌شود با آن کاری کرد ولی خدا را شکر همیشه این تیم توانسته جواب کسانی که به ناحق از ما ایراد می‌گرفتند و انتقادهای غیرمنصفانه می‌کردند را بدهد. ما تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و پاسخ این افراد را با عملکردمان می‌دهیم و توکل‌مان همیشه به خدا است و هرچه او بخواهد همان می‌شود.

وی در مورد احساساتی شدنش بعد از بازی با مراکش و اشک شوقی که از چشمانش جاری شد گفت: طبیعی بود چون یکی از بهترین روزهای فوتبالی من بود و احساس خیلی خوبی داشتم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز