خبرگزاری کار ایران

آیا بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس گزینه خوبی برای تیم یحیی است؟

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۱۴۰

مهاجم پدیده با درخواست این باشگاه برای ماندن در این تیم روبرو شده است.

به گزارش ایلنا، بعد از پستی که محمد قاضی، مهاجم سابق تیم فوتبال پدیده در صفحه شخصی خود منتشر کرد و از نماینده خراسان خداحافظی کرد، اما این روزها شنیده می‌شود که وی یکی از گزینه‌های یحیی گل‌محمدی برای تمدید قرارداد است. در این خصوص شنیده می‌شود پدیده‌ای‌ها اگر موفق به جذب یکی دو گزینه‌ای که در لیست یحیی قرار دارند، نشوند احتمالا با توجه به شرایط خاص فصل نقل و انتقالات لیگ هجدهم و کمبود مهاجم نوک، دوباره به سراغ محمد قاضی خواهندرفت تا با تمدید قراردادش وی را در تیم پدیده حفظ کنند.

از دیگر سو نکته مهمی که در این میان وجود دارد، عملکرد و رفتار نه چندان خوب قاضی در پدیده پس از اتفاقاتی است که پس از پایان نیم‌فصل نخست در این تیم رخ داد. قاضی و پدیده هرچه در نیم‌فصل اول خوب کار کردند، اما در نیم‌فصل دوم پس از کسر 6 امتیاز و البته آغاز مشکلات مالی نماینده خراسان، محمد قاضی از جمله بازیکنانی بود که نه تنها به شدت افت کرد، بلکه رفتار چندان مناسبی هم نداشت.

قاضی در نیم‌فصل دوم و در 15 مسابقه تنها سه بار – که دو بار آن از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید – برای پدیده گلزنی کرد، آماری کاملا متفاوت با نیم‌فصل نخست از خود بر جای گذاشت. نباید فراموش کنیم که وی در تمامی مسابقاتی که شرایط بازی داشت از ابتدا وارد زمین می‌شد و کمتر کسی به یاد دارد که مهاجری، این بازیکن را در جریان بازی تعویض کرده‌باشد.

بازیکن سابق تیم‌های استقلال و پرسپولیس نتوانست آنطور که از او توقع می‌رفت در نیم‌فصل دوم، نقش یک منجی و بزرگ‌تر را برای تیمش ایفا کند. با اینکه وی گران‌ترین بازیکن پدیده در لیگ هفدهم بود، طبیعتا توقع می‌رفت که وی بتواند در لحظات سرنوشت‌ساز و حساس، عصای دست کادرفنی این تیم باشد اما وی در نیم‌فصل دوم از نظر فنی افت کرد.

حواشی رخ‌داده پیش از دیدار پدیده و ذوب‌آهن که در نهایت منجر به این شد که قاضی و چند بازیکن دیگر، پدیده را در این دیدار همراهی نکنند، نمونه‌ای از اتفاقات رقم‌خورده در نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال ایران در فصل گذشته است. نباید فراموش کنیم که ماجراهای مربوط به دستمزد بالای وی و دریافتی‌های متفاوتش نسبت به دیگر بازیکنان، از دیگر مسائلی بود که در طول رقابت‌های لیگ هفدهم، نزدیک بود زمینه‌ساز چنددستگی بین بازیکنان پدیده شود.

با توجه به مشکلات خاصی که باشگاه پدیده برای تامین منابع دارد، نباید توقع داشت که امسال با سال‌های گذشته شرایط متفاوت‌تری از نظر مالی رقم بخورد و می بایست نفراتی جذب شوند که نسبت به این مسائل دغدغه کمتری داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز