خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا از روسیه؛

طارمی: حالا حالاها در روسیه حضور داریم/ در دو بازی بعدی هم می‌توانیم شگفتی‌ساز شویم

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۱۷۰

مهاجم تیم ملی کشورمان درباره شرایط تیم ملی در روسیه گفت: ما کاملاً آمادگی یک بازی خوب را داریم و می‌خواهیم در دو بازی بعدی هم مثل بازی اول شگفتی‌ساز شویم.

مهدی طارمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی تیم ملی مقابل مراکش اظهار داشت: خدا را شکر برد خوبی به دست آوردیم و خیلی خوشحالیم. در روز عید توانستیم به مردم ایران عیدی بدهیم و حس خیلی خوبی است که قابل توصیف کردن نیست. امیدوارم بازهم بتوانیم مردم را خوشحال کنیم.

وی در مورد بازی گفت: یک ربع اول بازی استرس زیادی داشتیم ولی رفته رفته خودمان را پیدا کردیم و کنترل بازی را در اختیار گرفتیم. در طول بازی هم 3-2 موقعیت خیلی خوب داشتیم که متاسفانه تبدیل به گل نشد ولی در نهایت اتفاقی که باید میافتاد افتاد و به پیروزی رسیدیم.

مهاجم تیم ملی در مورد مصدومیتش و نگرانی مردم از این بابت عنوان کرد: مهم این است که پیروز شدیم و بودن و نبودن من اهمیت چندانی ندارد. من از ناحیه کمر احساس درد می‌کردم ولی با درد به خاطر تیم ملی و به عشق مردم بازی کردم. خیلی از بازیکنان مصدوم هستند ولی به روی خودشان نمی‌آورند و به خاطر مردم درد را تحمل می‌کنند.

طارمی در مورد تقابل با اسپانیا و پرتغال گفت: بازی‌های سختی داریم و تیم‌های بزرگی هستند که به مصافشان می‌رویم ولی ما کاملاً آمادگی یک بازی خوب را داریم و می‌خواهیم در دو بازی بعدی هم مثل بازی اول شگفتی‌ساز شویم.

وی افزود: این تیم‌ها بازیکنان بزرگ و مطرحی دارند ولی ترسی مقابل آنها نداریم و برای امتیاز گرفتن به زمین می‌رویم و اگر برنامه‌های کادرفنی را پیاده کنیم موفق خواهیم شد. این حرف را از روی احساسات نمی‌زنم و واقعاً چنین توانی در تیم‌مان می‌بینم. ما یک تیم یکدست و همدل هستیم و همه پشت همیم تا بتوانیم صعود کنیم و تاریخساز شویم.

مهاجم تیم ملی در مورد موقعیت از دست رفته توسط آزمون گفت: من خیلی غصه خوردم و بیشتر برای خود سردار ناراحت بودم و دوست داشتم بتواند گل بزند ولی گلر حریف واکنش خوبی نشان داد و متاسفانه توپ گل نشد.

طارمی در مورد اینکه گفته می‌شد ایران اولین تیم به روسیه رفته و اولین تیم هم باز می‌گردد گفت: این صحبت را شنیده بودم ولی نشان دادیم قرار نیست به این زوری به ایران برگردیم و حالا حالا‌ها در روسیه حضور داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز