خبرگزاری کار ایران

جام جهانی ۲۰۱۸:

کلین‌شیت سرنوشت‌ساز برای بیرانوند

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۶۰۶

گلر شماره یک تیم ملی با کلین‌شیت برابر مراکش کار بزرگی رقم زد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علیرضا بیرانوند، گلر شماره یک تیم ملی کشورمان در دیدار با مراکش عملکرد خوبی از خودش به جای گذاشت و توانست با واکنش‌های خوب و به موقع مانع از گلزنی حریف شده و یک کلین‌شیت به نام خودش در جام جهانی ثبت کند.

بیرانوند در ماه‌های اخیر منتهی به جام جهانی بعضاً عملکرد انتقادآمیزی از خودش به نمایش گذاشته بود و در چند بازی برای پرسپولیس و تیم ملی نتوانست عملکرد خوب همیشگی را داشته باشد تا نگرانی‌هایی بابت حضورش در جام جهانی ایجاد شود ولی او در این بازی ثابت کرد هنوز هم مطمئن‌ترین بازیکن برای چارچوب دروازه تیم ملی است.

کلین‌شیت کردن در جام جهانی خصوصاً وقتی با چند سیو فوق‌العاده همراه باشد یک امتیاز ویژه برای گلر محسوب می‌شود و بیرانوند که پیش از این هم در رقابت‌های مقدماتی آمار خوبی به جا گذاشته بود ممکن است با عملکرد خود در جام جهانی بتواند آینده و سرنوشت فوتبالی خودش را تغییر دهد.

رقابت‌های جام جهانی به شدت زیر ذره‌بین تیم‌های باشگاهی است و معمولاً بازیکنانی که عملکرد خوبی دارند بعد از این تورنمنت با سیل پیشنهادات مواجه می‌شوند و حالا بیرانوند این فرصت را دارد تا از جام جهانی پلی به فوتبال اروپا بزند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز