خبرگزاری کار ایران

جانشین چشمی مقابل اسپانیا کیست؟ سه گزینه پیش روی کاستا

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۶۹۹

به احتمال زیاد یکی از بین چشمی و منتظری جای چشمی را پر خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران با شوک تلخی روبرو شد و روزبه چشمی به دلیل مصدومیت در تمرینات جام جهانی را از دست داد و طبیعتا به دیدار برابر اسپانیا نمی رسد.

حالا با غیبت چشمی، یکی از بین مجید حسینی، پژمان منتظری و محمدرضا خانزاده می تواند در این پست به میدان برود. مجید حسینی در بازی قبل چند دقیقه ای را به میدان رفت و پژمان منتظری هم سابقه بازی در جام جهانی قبل را در کارنامه خود دارد. همچنین محمدرضا خانزادهم گزینه سوم کی روش برای این پست است؛ او شاید یک دقیقه بازی نکرده باشد اما سابقه دو حضور در جام جهانی را دارد.

هر کدام از این سه نفر اگر به میدان بروند باید رو در روی دیگو کاستا بازی کنند. کسی که در شب نخست دفاع پرتغال را به خاک وخون کشید و دو گل را به ثمر رساند. کاستا سرعت آنچنانی ندارد اما از قدرت بدنی بالا و هوش و ذکاوت فراوانی برخوردار است و هیچ موقعیت صد در صدی را از دست نمی دهد.

آنطور که از شواهد پیداست رقابت اصلی بین حسینی و منتظری خواهد بود و قطعا یکی از این دو نفر به جای چشمی زوج پورعلی گنجی خواهند بود. حسین از نیروی جوانی بهره می برد و منتظری پختگی لازم را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز