خبرگزاری کار ایران

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه - گروه F :

انگلیس 2 - تونس یک / هری کین ناجی سه شیرها

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۷۰۸

انگلیس در شبی که موقعیت های فراوانی را از دست داد در نهایت با گلی که کین در وقت های اضافه به ثمر رساند موفق شد 2 بر یک تیم ملی تونس را شکست دهد.

به گزارش ایلنا، دومن بازی از گروه F جام جهانی 2018 بین تیم‌های انگلیس و تونس برگزار می‌شود و گزارش کامل این بازی را در ادامه مشاهده می‌کنید:

   2

                              انگلیس                          

    یک    

                                  تونس                           

 ورزشگاه:  ولگوگراد 

 

اطلاعات بازی

 ▼ ▲ ⚽️ █

 داور: ویلمار رولدان (کلمبیا)

 ساعت شروع بازی: 22:30

 ترکیب تیم ملی انگلیس

 ترکیب تیم ملی تونس

1

 جردن پیکفورد

22

 موعظ حسن (▼15)

2

 کایل واکر ( 34)

4

 یاسین مریا

5

 جان استونز

2

  سیام بن‌یوسف

6

 هری مگوایر

11

 دیلان برون

7

 جسی لینگارد (▼4+90)

12

 علی معلول

8

 جردن هندرسن

17

  الیاس سخیری

9

 هری کین (⚽️ 12 و 1+90 )

9

 انیس بدری

10

 رحیم استرلینگ  (▼68)

13

 فرجانی ساسی (⚽️ 35)

12

 کیرن تریپیر

8

 فخرالدین بن‌یوسف

18

 اشلی یانگ

10

  وهبی خضری (▼85)

20

 دله الی   (▼80)

23

 نعیم اسلیتی (▼73)

 سرمربی: گرت ساوتگیت

 سرمربی: نبیل معلول

    

 مارکوس راشفورد (▲68)

 

 بن مصطفی (▲15)

   

 روبن لوفتوس چیک (▲80)    بن عمر (▲73)

             

 اریک دایر (▲4+90)

 

 خلیفه (▲85)

 

دقایق حساس، حواشی و گزارش بازی در ادامه می‌آید:

انگلیس 2 - تونس یک / هری کین (1+90): بازهم انگلیس روی ضربه کرنر به گل رسید، ارسال دقیق یانگ به روی دروازه توسط مگوایر به کین رسید و این بازیکن که روی تیر دو جایگیری کرده بود با ضربه سر محکم خود دومین گل خودش را وارد دروازه تونس کرد.

انگلیس 2 - تونس یک / هری کین ناجی سه شیرها

دقیقه 87: توپ در عرضی که لوفتوس چیک  فرستاد  را  راشفورد رها کرد تا به لینگارد برسد اما سردرگمی لینگارد موقعیت را از انگلیس گرفت.

دقیقه 77: ضربه ایستگاهی برای انگلیس در موقعیتی مناسب به دست آمد اما اشلی یانگ نتوانست از این فرصت استفاده کند.

دقیقه 69: پاس در عمق هندرسن برای دله الی چیزی نمانده بود با اشتباه دروازه بان به الی برسد که بن مصطفی اشتباه خود را جبران کرد.

دقیقه 63: سانتر تریپر از روی کرنر را مگوایر با ضربه سر زد و در ادامه هر کین قصد داشت توپ را تبدیل به گل کند که بن مصطفی توپ را گرفت.

دقیقه 51: ارسال کرنر استرلینگ و ضربه سری که مگوایر زد به راحتی در اختیار دروازه بان تونس قرار گرفت.

دقیقه 44: فرار لینگارد روی پاس بلند واکر و ضربه نوک پای او که پس از عبور از دروازه بان تونس با بدشانسی به تیرک دروازه برخورد کرد و راهی اوت شد.

انگلیس 2 - تونس یک / هری کین ناجی سه شیرها

دقیقه 41: توپی که مگوایر با سر برای لینگارد کاشت را این بازیکن از روی نقطه پنالتی سرضرب زد که مدافع تونس توپ را با سر به کرنر فرستاد.

دقیقه 39: شاگردان ساوتگیت بهترین فرصت را برای زدن گل دوم داشتند که مدافعان تونس توپ را از روی خط برگشت دادند و در ادامه بی دقتی بازیکنان موقعت را از این تیم گرفت.

انگلیس یک - تونس یک / فرجانی ساسی (35): ساسی پشت ضربه پنالتی ایستاد و ضربه را به سمت راست دروازه زد و در حالیکه توپ به نوک انگشتان پیکفورد برخورد کرد در کنج دروازه انگلستان قرار گرفت.

انگلیس 2 - تونس یک / هری کین ناجی سه شیرها

دقیقه 33: اشتباه واکر و ضربه ای که با آرنج به صورت بازیکن تونس زد، توسط داور پنالتی تشخیص داده شد.

دقیقه 27: اولین موقعیت جدی برای بازیکنان تونس جایی که شوت فرجانی ساسی پس از برخورد به مدافع انگلیس، به شکلی خطرناک از کنار دروازه عبور کرد.

دقیقه 24: ارسال هری کین در تیر دو به لینگارد رسید اما در شرایطی که او مدافعی را در کنار خود نمی دید، ضربه بی دقتش راهی اوت شد.

دقیقه 18: فرار تریپیر از سمت راست و پاس عرض این بازیکن با دفع ناقص مدافع تونس به هندرسن رسید که شوت سنگین وزمینی این بازیکن را بن مصطفی مهار کرد.

انگلیس یک - تونس صفر / هری کین (11): ارسال کرنر به روی دروازه تونس با ضربه سر استونز همراه شد که موعظ حسن با واکنش خود توپ را از روی خط برگشت داد اما در ادامه کین با ضربه ای تمام کننده گل اول بازی را به ثمر رساند.

انگلیس 2 - تونس یک / هری کین ناجی سه شیرها

دقیقه 05: پاس عالی لینگارد در شرایطی به استرلینگ رسید که این بازیکن تنها دروازه خالی را پیش روداشت اما ضربه ناامید کننده او به بیرون رفت.

دقیقه 02:موقعیت عالی در همین ابتدای کار روی اشتباه مدافعان تونس برای انگلیس ایجاد شد که توپ لینگارد از روی خط برگشت داده شد.در ادامه ارسال کرنر و ضربه سر مگوایر توسط دروازه بان تونس به کرنر فرستاده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز