خبرگزاری کار ایران

شجاعی: هیجان زده هستم/ جای خالی روزبه حس می شود؛ حالا متحدتر شدیم

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۱۶۴

مسعود شجاعی درباره بازی با اسپانیا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مسعود شجاعی در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل اسپانیا اظهار داشت: من هم بسیار خوشحال هستم که در اینجا حضور دارم و آرزوی هر بازیکنی است که جام‌جهانی را یک بار امتحان کند و این اتفاق برای هر کسی رخ نمی‌دهد.

وی در ادامه افزود: برای هر فوتبالیستی کم پیش می‌آید که بتواند در جام‌جهانی به میدان رود. همان طور که می‌دانید اینجا شرایط فرق دارد. در جام‌جهانی شما هر چقدر که تجربه داشته باشید باز این شرایط متفاوت است. بازی ملی با بازی باشگاهی فرق دارد و جام‌جهانی با بازی‌های ملی قبل هم متفاوت است. من خیلی هیجان‌زده‌ام از اینکه اینجا هستم و این اتفاق بزرگی است.

شجاعی تصریح کرد: تیمهایی که قبلا بازیکنان بزرگی داشتند نتوانستند این تجربه را کسب کنند و در جام جهانی حضور داشته باشند و این شیرین ترین اتفاق زندگی من است. کار راحتی نداریم و 32 تیم بهترین‌های دنیا اینجا هستند و ما می‌خواهیم توانایی‌مان را نشان دهیم.

شجاعی: هیجان زده هستم/ جای خالی روزبه حس می شود؛ حالا متحدتر شدیم

وی در واکنش به انتقادهایی که به چشمی شده بود و حالا مصدوم شده و اکنون بازیکنان چطور جای او را پر خواهند کرد تا پیامی به او بدهند، گفت: روزبه بازیکنی مهم برای ما بود و بازیکنی کلیدی است. با انتقادهایی هم که به او بود نشان داد چه بازیکن خوبی است. جای خالی او حس می‌شود اما بازیکنانی داریم که جای خالی او را پر کنند. همه باید بدانند که ما یک تیم هستیم و این فرهنگ ما است. ما فقط یک تیم نیستیم یک خانواده و یک ملت هستیم و این را قبلا هم نشان دادیم در شرایط سخت باهم بودیم و متحد سعی کردیم نتیجه بگیریم. مصدومیت روزبه و از دست رفتن جام جهانی هم بیشتر از قبل به ما کمک کرد متحد شویم. شاید برای او خوب نباشد اما درون زمین به ما کمک کرد و اکنون ما را متحدتر کرده است، چون روزبه دوست و برادر ما نیست و می‌خواهیم نشان دهیم چه تیمی هستیم.

کاپیتان تیم ملی در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد حضور تماشاگران خانم در روسیه برای تیم ایران خوش آیند بوده است، تصریح کرد: من برای شما و سوالی که پرسیدید احترام زیادی قائلم، اما همانطور که گفتم ما یک ملت و خانواده هستیم و این را در عمل ثابت کردیم. اگر امروز در مورد این مسئله صحبت کنیم بی‌احترامی به تیم حریف است و ترجیح می‌دهم این مسئله ای هم که مورد سوال شما بود را در خانواده خودمان حل کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز