خبرگزاری کار ایران

کمک حال مدیرعامل استقلال خواهم بود

فتحی: باید طلب‌های بازیکنان استقلال را پرداخت کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۲۷۷

امیرحسین فتحی از سوی وزیر ورزش و جوانان به عنوان عضو پنجم هیات مدیره استقلال انتخاب شد.

به گزارش ایلنا، امیرحسین فتحی از سوی وزیرورزش و جوانان به عنوان عضو پنجم هیات مدیره استقلال انتخاب شده است. با وی در خصوص حضورش در استقلال و شرایط آبی پوشان همکلام شدیم: 

در خصوص حضورتان در هیات مدیره استقلال صحبت کنید.
این انتخاب از سوی وزیر ورزش صورت گرفته است برای اینکه کمک حال مدیرعامل استقلال باشم به عضویت هیات مدیره درآمدم. در مواردی که قرار است با یکدیگرهمکاری کنیم با استفاده از تجربیات گذشته این کار را انجام خواهیم داد و امیدوارم بتوانیم مشکلات استقلال را حل کنیم.

خیلی‌ها می‌گویند قرار است با کمک شما آن چهار میلیارد بدهی به بازیکنان گذشته حل شود.
فقط با حضور بنده این اتفاق نمی‌افتد چون کار انفرادی نیست و همه باید در این راه کمک کنند. هنوز جلسه‌ای را در هیات مدیره با یکدیگر برگزار نکرده‌ایم و منتظر هستیم این اتفاق بیفتد.

به غیر از آن چهار میلیارد بدهی استقلال مشکلات دیگری هم دارد؟
عدم شفافیت مالی بحث آکادمی و همچنین بدهی‌های گذشته مشکلات عمده استقلال است البته بحران مالی در همه باشگاه‌ها وجود دارد ما را هم به استقلال آورده‌اند تا کار کنیم البته در این راه وزیر هم به ما کمک خواهد کرد چون به کمک او نیاز داریم.

شما رابطه بسیار خوبی با امیر قلعه نویی دارید.
بنده 30 سال است که در فوتبال حضور دارم زمانی که من به فوتبال آمدم قلعه نویی بازی می‌کرد و رابطه بسیار خوبی با یکدیگر داریم. حتی زمانی که ایشان برای دور اول می‌خواست به سرمربیگری سپاهان انتخاب شود بنده مسوول کمیته حقوقی باشگاه استقلال بودم جلسه‌ای را با ایشان در رابطه با استقلال برگزار کردیم و حتی به واعد مدیرعامل وقت هم گفتم مخالف رفتن ایشان هستم اما به هر حال آن زمان آقای قلعه نوعی تصمیم گرفتند که از استقلال جدا شوند.

قبل از حضور شما در استقلال انتقادهایی در فضای مجازی علیه شما صورت گرفت.
فکر می‌کنم این اتفاقات ساماندهی شده بود و به نوعی در حق من کم‌لطفی‌هایی صورت گرفت. ما استقلالی هستیم و تمام هدف ما این است که استقلال روزهای خوبش برگردد و دیگر بدهی نداشته باشد. نمی‌دانم چرا اینقدر در فضای مجازی علیه من موضع گرفته شد. در جایی خواندم که نوشته شده بود مقصر از حذف آسیا هم من بودم در حالی که در آن سال من استقلال نبودم. اگر اینطور پیش رود شاید رفتن استقلال به دست سه را هم گردن ما بیندازند.

در مصاحبه‌ای گفته بودید شفر بهترین مربی استقلال بعد از انقلاب بوده.
در این مصاحبه سوءتفاهم‌هایی صورت گرفت. بنده منظورم بهترین مربی خارجی بعد از انقلاب بود چون هیچ کس نمی‌توانست قهرمانی‌های زیادی را که قلعه نویی برای استقلال به دست آورده را نادیده بگیرد. ایشان از بزرگان استقلال بوده و همیشه هر جا حضور داشته منشأ خیر بوده است؛ همانطور که ناصرخان حجازی و منصورخان پورحیدری نیز اسطوره‌های استقلال هستند.

بحث مطالبات بازیکنان به کجا رسید؟
تمام طلب‌های بازیکنان را باید پرداخت کنیم چون این وظیفه‌ای است که بر گردن ماست البته امیدوارم بازیکنان هم به ما کمک کنند یعنی درواقع تخفیف بدهند و ما هم هر چه زودتر بتوانیم با آنها تسویه حساب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز