خبرگزاری کار ایران

صفرزاده: شیمیدر یک ریال هم به کسی بدهکار نیست

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۴۷۲

مدیرعامل تیم بسکتبال شیمیدر تهران تاکید کرد این تیم به هیچ فرد حقیقی و حقوقی بدهی مالی ندارد.

امیرحسین صفرزاده در گفت‌وگو با ایلنا درباره بازگشت تیم شیمیدر تهران به سوپرلیگ بسکتبال اظهار کرد: همانطور که پیش از این هم اعلام شد، قرار است جلسه مشترکی بین مجموعه باشگاه شیمیدر و مسئولان فدراسیون بسکتبال برگزار شود و در آن نشست درباره بازگشت شیمیدر به سوپرلیگ مذاکره کنیم. ما در فدراسیون گذشته هم دنبال خواسته‌های خودمان از حضور در سوپرلیگ بودیم. خواسته‌هایی بسیار متعارف و معمول در دنیای ورزش حرفه‌ای که متاسفانه با توجه نکردن به مطالبات ما، ناچار از حضور در سوپرلیگ کناره‌‌گیری کردیم. 

مدیرعامل باشگاه شیمیدر با تکذیب این‌که گفته می‌شود وجوه قرارداد بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم پرداخت نشده و این موضوع باعث به وجود آمدن نارضایتی‌هایی در این مجموعه شده، ادامه داد: ما در لیگ سال گذشته تیم‌داری نکردیم و با وجود این، باشگاه شیمیدر مطالبات همه عوامل خود را پرداخت. تاکید می‌کنم تیم ما حتی یک ریال هم به کسی بدهکار نیست. شما خوب می‌دانید چنین کاری در بسکتبال یا حتی در ورزش ایران کم سابقه است. این که باشگاهی تیم‌داری نکند اما مطالبات همه عوامل خود را بپردازد، کار بسیار ارزشمندی است. 

او ادامه داد: امیدوارم جلسه خوبی با فدراسیون داشته باشیم و شیمیدر این فصل به سوپرلیگ بازگردد.  اگر نتیجه مذاکرات مثبت بود و در صورت امکان دوست داریم نشستی خبری هم با محوریت بازگشت شیمیدر به سوپرلیگ برگزار کنیم و پاسخگوی پرسش‌های خبرنگاران محترم رسانه‌ها باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز