خبرگزاری کار ایران

رکوردهای تلخی که بعد از کازان هم به جا ماند/ حمله ایران به طلسم هفته سوم!

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۷۲۱

تیم ملی ایران هیچ وقت در هفته سوم مرحله گروهی به برتری نرسیده است.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه با نتیجه 1-0 در برابر اسپانیا شکست خورد تا با سه امتیاز به رده سوم گروه خود سقوط کند.

کارلوس کی روش برای دومین بار در جام جهانی به پست اسپانیا خورد و در نهایت بازهم با نتیجه 1-0 شکست خورد. 8 سال پیش داوید ویا گل زد و حالا نوبت به کاستا رسید تا به تیم مستر سی کیو گل بزند.

تیم ملی فوتبال کشورمان هفتمین بازی خود را مقابل تیمهای اروپایی در جام جهانی به انجام رساند و بازهم بردی حاصل نشد. ایران در 6 بازی قبلی 5 باخت و یک مساوی دشت کرده بود.

شاگردان کی روش می توانستند برای اولین بار به دو کلین شیت پیاپی برسند و برای دو بازی پشت سر هم در جام جهانی امتیاز بگیرند اما این اتفاق رخ نداد.

تیم ملی اسپانیا هم مانند 4 دیدرا قبلی خود در وقت معمول به تیمهای آسیایی نباخت و سه برده شد. آنها همچنین در حال حاضر 22 بازی است که شکست نخورده اند و با فرناندو هیرو به یک برد و یک تساوی رسیده اند. اولین برد کاپیتان اسبق رئال مادرید مقابل ایران رقم خورد.

دیگو کاستا سه گله شد و همراه با چریشف در تعقیب رونالدو باقی ماند. او در 9 بازی اخیر اسپانیا 9 گل زده است.

تیم ملی ایران همچنان در حسرت گلزنی قبل از دقیقه 36 باقی ماند. ملی پوشان سه گل آخر خود را در 15 دقیقه پایانی به ثمر رسانده اند.

ایران مانند همیشه در بازی های دوم خود در جام جهانی نمایش دلاورانه ای داشت. آنها پیش از این در سال 78 مقابل اسکاتلند 1-1 کردند؛ آمریکا را 2-1 شکست دادند؛ به پرتغال و آرژانتین به ترتیب با دو و یک گل باختند و مقابل اسپانیا هم با یک گل شکست خوردند که چیزی از ارزش های آنها کم نکرد.

حالا ایران مانند سال 98 در روز پایانی با یک برد می تواند به مرحله بعد صعود کند. آن زمان به آلمان با نتیجه 2-0 باختیم و حالا باید به مصاف پرتغال برویم. تیم ملی در بازی های سوم خود ابتدا به پرو 4-1 باخت؛ سپس با دو گل مقابل آلمان شکست خورد؛ در گام بعدی مقابل آنگولا به تساوی 1-1 رسید؛ سپس با نتیجه 3-1 به بوسنی باخت و حالا باید در برابر پرتغال به میدان برود تا برای اولین بار در آخرین بازی مرحله گروهی به پیروزی برسد. اتفاقی که تا به حال در طول تاریخ رخ نداده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز