خبرگزاری کار ایران

جدیدترین صحبت های کی روش با رسانه روسی/ شک دارم پرتغال 90 دقیقه اجازه حمله کردن به ما بدهد

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۸۴۰

سرمربی تیم ملی ایران درباره عملکرد ازمون گفت: بازیکنی آماده جانفشانی برای موفقیت تیم است. آزمون هم از این موضوع مستثنی نیست.

به گزارش ایلنا، به نقل از سایت «sportbox»، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران پس از شکست با اسپانیا با نتیجه یک بر صفر در مصاحبه با رسانه های روسی گفت: می خواهم از تمام بازیکنانم یاد کنم آنها واقعا شخصیت جنگندگی را نشان دادند. ما در این بازی مقابل یکی کاندیداهای قهرمانی جام جهانی بازی کردیم. ما مستحق شکست نبودیم. ولی از رقیب مان تشکر می کنم که چیزهای زیادی از آن آموختیم. ما هنوز فرصت داریم.

خبرنگار روسی درباره عملکرد آزمون سوال کرد که آیا حضور او در ورزشگاه باشگاهش روبین کازان در این بازی کمک کرد، گفت:  دوست ندارم به صورت فردی درباره بازیکنان صحبت کنم. به همین خاطر همیشه درباره همه تیم صحبت می کنم. هر بازیکنی آماده جان فشانی برای موفقیت تیم است. آزمون هم از این موضوع مستثنا نیست. اسپانیا خیلی خوب مقابل ما بازی کرد.

کی روش درباره شانس شان در مقابل پرتغال گفت: اگر رقیب به ما اجازه دهد تا 90 دقیقه حمله کنیم و ما از آن استفاده خواهیم کرد. اگر این طور باشد عالی است ولی شک دارم به ما اجازه این کار را بدهند. در بازی با اسپانیا ما شایسته احترام بودیم و به عملکرد بازیکنانم افتخار می کنم. بازیکنان ورزشگاه را با سربلندی ترک کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز