خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا از روسیه؛

صحبت‌های وحید امیری در مورد بازی با اسپانیا و لایی زدن به پیکه (ویدیو)

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۱۰۳

وینگر تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد دیدار به یادماندنی مقابل اسپانیا و حرکت جالب خودش در این بازی صحبت کرد.

وحید امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی با اسپانیا و بازی خوبی که بعد از دریافت گل داشتیم اظهار داشت: هر تیمی که روبروی اسپانیا گل می‌خورد دردسرش بیشتر می‌شود چرا که نمی‌تواند توپ را از این تیم بگیرد و صاحب میدان شود. ولی ما از وقتی گل خوردیم زیبایی فوتبال‌مان شروع شد و موقعیت‌ ایجاد کردیم. واقعا خوشحال و راضی هستم به خاطر تیم‌مان و بازی خوبی که انجام داد و تنها در نتیجه ما شکست خوردیم و تنها از این بابت ناراحت هستیم.

وی افزود: خوشحالم نشان دادیم لایق این همه انتقادی که از ما می‌شد نبودیم و کیفیت خوب خودمان را به همه ثابت کردیم. خوشحال می‌شدیم اگر می‌توانستیم از اسپانیا امتیاز بگیریم ولی اینطور نشد ولی از مردم می‌خواهیم ما را دعا کنند تا برابر پرتغال نتیجه بگیریم چرا که شایسته صعود هستیم و می‌توانیم صعود کنیم.

مهاجم تیم ملی در مورد صحنه عبور توپ از بین پاهای پیکه گفت: راجع به لایی زیاد صحبت کردم ولی این اتفاقات در فوتبال می‌افتد و طبیعی است. این قضایا طبیعی است ولی امیدوار بودم آن توپ تبدیل به گل می‌شد ولی متاسفانه این افتقا نیفتاد.

امیری در مورد حضور خانم‌های ایرانی در ورزشگاه کازان آرنا گفت: قطعا شاید بشود گفت همه آرزو دارند کنار خانواده‌شان بنشینند و بازی‌های فوتبال را تماشا کنند. این موضوع نیاز به فرهنگ‌سازی و کارهای زیرساختی دارد و باید تمام شرایطش فراهم شود تا خانم‌ها هم بتوانند به ورزشگاه بیایند و بازی‌ها را تماشا کنند.

وی در مورد بازی با پرتغال عنوان کرد: برای بازی با پرتغال همه امیدوار شدیم با دو بازی قبلی همه این امید را دارند و این خودباوری در ما ایجاد شده بتوانیم برابر پرتغال نتیجه بگیریم. مهاجمان ما به قدری اسپانیا را اذیت کردند که پرتغال نتوانست مقابل اسپانیا این کار را انجام دهد و گل‌هایی که در آن بازی به ثمر رسید روی اتفاقات بود و فشار آنچنانی ایجاد نکردند ولی ما توانستیم این کار را انجام دهیم. امیدوارم در نهایت همه چیز ختم به خیر شود و بتوانیم پرتغال را شکست دهیم.

حجم ویدیو: ۶۱.۵۱M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۳:۲۰ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز