خبرگزاری کار ایران

در ۲۰۰۶ دایی آماده نبود، اما حالا ساختارمان دفاعی است

نصرتی:‌ بازی سختی داریم چون باید ببریم!

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۱۲۳

مدافع سابق تیم ملی ایران از خاطرات تقابلش در جام جهانی 2006 با رونالدو و تیم ملی پرتغال گفته است و به صعود ایران امیدوار است.

به گزارش ایلنا محمد نصرتی درباره بازی سوم ایران گفت: پرتغال تیم قدرتمندی است. البته در سال 2006 آن ها بهترین بازیکنان جهان مثل فیگو، دکو، مانیش و پائولتا را داشتند و رونالدو جوان اول تیمشان بود. الان هم بازیکنان بزرگی دارند اما رونالدو بسیار بهتر شده است. آن ها در مجموع تیم خوبی هستند. قهرمان اروپا شده اند و بازی سختی داریم. اگر مثل بازی برابر اسپانیا که بعد از گل به این خودباوری رسیدیم که می توانیم گلزنی کنیم، می شود به برد امیدوار بود.

وی افزود: پرتغال اتکای زیادی به رونالدو دارد اما بقیه بازیکنان هم خوب هستند. در کل بازی از این نظر برای ما سخت است که باید حتما ببریم و مساوی هم برای ما یعنی حذف! به نظرم اسپانیا هم مراکش را می برد. هرچند مراکش تنها تیمی است که در این چندسال توانست اینقدر ایران را تحت فشار بگذرد اما در بازی آخر انگیزه بالایی ندارند و بعید می دانم کار خاصی بکنند.

کاپیتان سابق تیم ملی درباره شرایط اسف بار آرژانتین گفت: در تیم ملی دیگر مانند بارسا هافبک هایی وجود ندارند که جور مسی را بکشند. من ترجیح می دهم مسی حذف نشود چرا که او را به رونالدو ترجیح می دهم. او بهترین بازیکن دنیاست!

نصرتی که سال ها پیراهن شماره 20 تیم ملی را می پوشید درباره انتقاد از سردار آزمون، شماره 20 فعلی تیم ملی گفت: با توجه به ساختار تیم ملی، آقای آزمون بیشتر در نقش های دفاعی کمک کرده است. او در 180 دقیقه تنها یک فرصت ایده آل داشته و نمی توانیم با دایی مقایسه اش کنیم. به نظرم نباید انقدر او را تحت فشار قرار داد هرچند در جام جهانی باید از تک موقعیت ها به نحو احسن استفاده کرد. البته جایی گفته بود من فقط 23 سال دارم که این حرف درستی نیست. شما اگر 17 سالتان هم باشد به سایر فورواردها ترجیح داده شده اید. البته سردار هم در مجموع عملکرد مناسبی داشته و خوب سر زده است اما باید از موقعیت ها هم به خوبی استفاده کرد.

وی درباره بازی سوم برابر پرتغال و علی دایی گفت: آن زمان ما مشکل عدم آمادگی علی دایی را داشتیم اما حالا ساختار طوری است که بیش از حد دفاعی بازی می کنیم و فشرده در زمین خودمان هستیم. البته به نظرم برای این بازی آقای کی روش ترکیب را طبق معمول عوض می کنند و قدوس با توجه به بازی های خوبش فیکس خواهد بود. البته اگر من باشم با او صحبت می کنم تا بیشتر بدود، چرا که آقای کی روش روی این مساله حساس هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز