خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا از روسیه:

هاشمیان: من هم جای کی‌روش بودم مقابل اسپانیا دفاعی بازی می‌کردم/ نمی‌توانم بازی با پرتغال را پیش‌بینی کنم (ویدیو)

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۱۹۱

مهاجم سابق تیم ملی در مورد بازی با اسپانیا و شرایط تیم پیش از بازی با پرتغال صحبت کرد.

وحید هاشمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شکست ایران برابر اسپانیا اظهار داشت: از شکست ایران ناراحت شدم ولی باید واقع بین باشیم، شاید این از معدود باخت‌های ایران بود که ناراحت کننده نبود، نه از این جهت که از باخت ایران خوشحال باشیم بلکه از این نظر که بازی خوب و جانانه‌ای انجام دادیم و بازیکنان تمام تلاش خودشان را انجام دادند.

وی افزود: بعد از بازی چند همبازی و مربی آلمانی که دوستان من هستند پیام دادند و گفتند چقدر ایران خوب بازی کرد و چقدر خوب مقاومت کرد و توانست بازی خوبی انجام دهد. فوتبال اسپانیا از فوتبال ایران واقعاً چند پله بالاتر است و حفظ توپ فکر می‌کنم 70 به 30 بود ولی در موقعیت‌های خطرناک ایران توانست رقیب جدی اسپانیا باشد و روی حادثه هم گل خوردیم. ایرانیانی که به روسیه آمدند هم می‌بینیم که از بازی رضایت دارند.

مهاجم سابق تیم ملی در مورد شانس صعود از مرحله و پیروزی برابر پرتغال گفت: من تابحال هرچه پیش‌بینی کردم در مورد ایران درست از آب در نیامده است. من گفته بودیم 2 بر یک مراکش را می‌بریم ولی وقتی 20 دقیقه اول بازی را دیدم تصورم عوض شد و گفتم بازی را می‌بازیم ولی یک بر صفر بردیم. پیش از بازی با اسپانیا هم تصورم یک شکست سنگین‌تر بود و اینکه در بازی به مشکل می‌خوریم ولی فقط یک گل روی حادثه زدند و ایران یک گل هم زد که آفساید گرفته شد. برای همین منم پیش‌بینی کننده خوبی نیستم. تنها چیزی که می‌شود گفت این است که روی غیرت بازیکنان حساب می‌کنم و می‌دانم بازی خوبی انجام می‌دهند و حمایت مردم هم هست. در بازی با اسپانیا فقط 2-3 هزار نفر هوادار آنها بودند و بقیه ایرانی بودند و کل استادیوم را گرفته بودند و این‌ها در بازی با پرتغال می‌توانند به کمک ما بیایند. ولی واقعا نمی‌توانم پیش‌بینی کنم و فقط انتظار دارم باز هم بازی خوبی انجام دهند.

هاشمیان در مورد انتقادهایی که به بازی بسته ایران مقابل اسپانیا می‌شود گفت: اگر این بازی را جلوی نیجریه انجام دهیم می‌شود انتقاد کرد ولی اگر من هم مربی بودم و جلوی اسپانیا بازی می‌کردم دفاع را در اولویت قرار می‌دادم. باید واقع‌بین باشیم و ببینیم بازیکنان اسپانیا در کدام تیم‌ها بازی می‌کنند. تیم ما فقط روی ضد حملات ضعیف است و باید روی این نکته بیشتر کار کند چراکه تیم‌های دفاعی باید روی ضد حملات به گل برسند.

حجم ویدیو: ۱۶.۶۸M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۴:۵۰ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز