خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا از روسیه

پیام جهانبخش به طرفداران تیم ملی: به کسب سه امتیاز برابر پرتغال خیلی امیدوار باشید

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۲۱۱

لژیونر فوتبال ایران معتقد است تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین بازی مرحله گروهی خود در جام جهانی روسیه با تمام توان برابر پرتغال قرار می‌گیرد و حداکثر امتیاز را برای صعود به دور بعد کسب می‌کند.

تیم ملی فوتبال ایران در یک بازی حساب شده برابر قهرمان جهان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و با توجه به برتری برابر مراکش، حال پرتغال را برای صعود از مرحله گروهی پیش روی خود می‌بیند.

علیرضا جهانبخش، آقای گل لیگ هلند که با انتخاب کارلوس کی روش یکی از 23 بازیکن ایران در کمپ تمرینی مسکو است، درباره دیدار مقابل اسپانیا به خبرنگار اعزامی ایلنا به روسیه گفت: تمام عملکرد ما بر این بود که یک عملکرد خوب داشته باشیم، می‌دانستیم بازی سختی مقابل ماست ولی در شرایط جدول بالاتر از اسپانیا بودیم و این شانس را داشتیم که صدرنشینی را حفظ کنیم. فکر می‌کنم فوق العاده خوب این کار را انجام دادیم، گل شانسی اسپانیا کمی معادلات ما را به هم ریخت؛ حداقل حق ما یک امتیاز برابر اسپانیا بود.

جهانبخش درخصوص غیبت خودش در بازی برابر اسپانیا، عنوان کرد: با توجه به اتفاقی که اواخر بازی برابر مراکش رخ داد، کادر فنی تصمیم گرفتند که در این بازی حضور نداشته باشم و بقیه سرحال تر بودند و کادر فنی تصمیم گرفت که سایر بچه ‌ها: مهدی(ترابی)، سامان(قدوس) بازی کنند. به من گفتند که این بازی بیشتر استراحت می‌کنم و اگر بازی آخر صلاح بدانند در زمین باشم تمام انرژی‌ام را می‌گذارم تا سه امتیاز را کسب کنیم.

هافبک 24 ساله تیم ملی کشورمان درباره رویارویی با پرتغال در آخرین بازی مرحله گروهی ایران اظهار داشت: 100 درصد باید امیدوار باشیم و این قول را هم می‌دهم که تمام انرژی، تفکر، نگاهمان به این است که سه امتیاز بازی را کسب کنیم و این مسیر خوب مان را ادامه بدهیم تا مردم مان را شاد کنیم.

جهابخش درباره حضور هواداران ایرانی در روسیه برای حمایت از تیم ملی بیان داشت: جو فوق العاده بود، چند قسمت از ورزشگاه که نگاه کردم فقط ایرانی‌‍‌ها حضور داشتند و تعداد هواداران اسپانیایی قابل شمارش بود. خونگرمی و حمایت مردم ما این تفاوت را نسبت به سایر کشورهای حاضر در روسیه ایجاد می‌کند و حمایت آنها از ما برابر اسپانیا بی نظیر بود و از این مهم تر حمایت‌های 85 میلیون نفر حاضر در ایران و ایرانیان سراسر جهان همیشه فوق العاده بوده است.

علیرضا جهانبخش درباره رویارویی با کریستیانو رونالدو در بازی برابر پرتغال گفت: از نظر کیفیتی که نمی‌شود اظهار نظر کرد چون نیازی به توضیح ندارد ولی ما جلوی تیم ملی پرتغال بازی می‌کنیم؛ بعد از گلی که به مراکش زدند، حق مراکش بود که در حملات یک گل به آنها بزند و این بازی نشان داد که مقابل پرتغال به راحتی می‌شود فوتبال بازی کرد. با ادامه عملکردی که برابر اسپانیا داشتیم برای بازی آخر خیلی امیدوار خواهیم بود. این را هم می‌توانم بگویم که ایرانی‌ها خیلی به کسب سه امتیاز امیدوار باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز