خبرگزاری کار ایران

جام جهانی ۲۰۱۸:

عزت اللهی: با همدلی بچه ها و دعای مردم پرتغال را می بریم

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۳۸۸

هافبک تیم ملی ایران که عملکرد خوبی در هفته دوم مسابقات داشت، از شرایط تیم ملی در آستانه بازی با پرتغال می گوید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سعید عزت اللهی درباره شرایط تیم ملی گفت: خداراشکر شرایط تیم ملی بسیار خوب است و تلاش می کنیم که بتوانیم در بازی با پرتغال نتیجه بگیریم. بازی خوبی برابر اسپانیا انجام دادیم که باعث شد توقع مردم ایران از تیم ملی  بالاتر رود. امیدوارم با تلاش و همت بازیکنان بتوانیم نتیجه خوبی مقابل پرتغال کسب کنیم. برای بازی با پرتغال حتی به مردمی که در ایران هستند نیاز داریم تا ما را دعا کنند.

وی افزود: همه به دنبال این هستیم که در بازی با پرتغال نتیجه خوبی کسب کنیم. تنها بازی سرنوشت‌ساز ما با پرتغال است، کادر فنی و بازیکنان همدل هستند بعد از ریکاوری تمام تمرکزمان برای بازی با پرتغال است تا بتوانیم با پیروزی دل مردم را شاد کنیم. 

هافبک تیم ملی در ادامه گفت: زمانی که من در بازی با اسپانیا گل زدم و آفساید شد دیدید که چه حال و هوایی در نیمکت تیم ملی بوجود آمد. زمانی که فیلم بازی را مشاهده کردم متوجه شدم چه همدلی بین بازیکنان وجود دارد. مطمئن باشید تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و امیدوارم نتیجه خوبی کسب کنیم. 

وی در پایان اظهار داشت: امیدوارم با تلاش بچه‌ها بتوانیم مقابل پرتغال نتیجه خوبی بگیریم ما باید تلاش زیادی انجام دهیم تا بدون بحث داوری یا هر موضوع دیگری سه امتیاز را کسب کنیم و به مرحله بعدی صعود کنیم. در حال حاضر تمام  تمرکز بازیکنان موفق شدن تیم ملی است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز