خبرگزاری کار ایران

کارلوس کی روش تهدید به مرگ شد/ به من گفته اند پایت را به پرتغال نگذار!

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۴۳۵

سرمربی تیم ملی در گفت و گویی با رسانه های پرتغالی حرف های جالبی را بر زبان‌آورد.

به گزارش ایلنا، در حاشیه تمرین امروز تیم ملی کارلوس کی روش در جمع رسانه های پرتغالی اظهار داشت: بعد از دو بازی ابتدایی کمی تکان خوردیم و ریکاوری کردیم. با این حال سرعت فوق العاده ای داریم و هیچ کس به ما چیزی نمی دهد اما امیدمان به بازی آخر است. برای ایران و‌ابروی خودمان می جنگیم و افتخار می کنیم که هنوز شانس داریم.

وی در ادامه افزود: ما باید از این فرصت چیزهای زیادی را یاد بگیریم. چیزهای زیادی باید در سرعت، تاکتیک و ... در عین حال مشکلاتی هم در آماده سازی داشتیم. میانگین سنی ما حدود 25 سال است مقابل تیمی قرار می گیریم که هر کدان 80 تا 90 بازی ملی دارند. بعضی از بازیکنان ما برای اولین بار در این جام به میدان می روند. لباس ما در اولین دقایق 50 کیلو وزن داشت. بازیکنان من بعد از پایان این مسابقات بهتر می شوند و می توانند قهرمان آسیا شوند.

کی روش در ادامه راجع به پیام های دریافتی از مردم پرتغال گفت: پیام های زیادی را دریافت کردم. البته که دوستانم همیشه با من هستند. بعضی ها هم گفتند که دیگر پایت را در پرتغال نگذار. 

وی در پایان نیز راجع به رونالدو اظهار داشت:قبلا هشدار داده بودم که بازی با مراکش راحت نخواهد بود. آنها نشان دادند که تیم فوق العاده ای هستند. پرتغال فرمول جادویی برای قهرمانی در جهان دارد. بازیکنی که تفاوت ها را رقم می زند. همیشه یک مارادونا وجود دارد؛ یک بابی چارلتون، یک نفر که بتواند تفاوت را رقم بزند. با این حال رونالدو در جام 2010 برای تیم من آنقدر خوب بازی نکرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز