خبرگزاری کار ایران

باید با کریس بر مدافعین ایران غلبه کنیم

دیاز: انتظار بازی سختی را برابر ایران داریم

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۵۲۹

جوان ترین مدافع پرتغالی ها هم مثل بقیه هم بازی هایش از حضور رونالدو خوشحال است.

به گزارش ایلنا و به نقل از آاس، دیاز درباره انتقادات گفته است: مردم انتقاد می کنند و ماهم کاری را می کنیم که آن ها می خواهند اما واقعیت این است که ما 4 امتیاز داریم و این خوب است اما تیم نیاز به پیشرفت دارد و سختی برای هر تیمی هست. به نظرم ما در مسیر درستی هستیم.

وی درباره تجربه جام جهانی افزود: برای من یک رویا بوده است. تجربه بسیار موفقی است و خیلی چیزها به من اضافه شد. بودن در کلاس جهانی برای یک بازیکن عالی است و ما تازه راه را شروع کرده ایم و روز به روز بهتر خواهیم شد.

بازیکن تیم ملی پرتغال درباره تقابل با ایران نیز گفت: ما همیشه برای برد به میدان می رویم. بازی های ایران را دیده ایم و انتظار یک بازی سخت را داریم. ما باید بر مدافعینشان غلبه کنیم و با بازی پرقدرت، برنده دیدار شویم.

دیاز درباره استرس تیمشان هم گفت: استرس وجود دارد چرا که در جام جهانی هستیم و پیش از آن هم قهرمان اروپا شده ایم. بعضی اوقات اتفاقات طوری پیش نمی روند که ما می خواهیم اما همیشه جام جهانی خیلی خوب شروع نمی شود و به مرور بهتر خواهد شد.

جوان ترین بازیکن تیم ملی پرتغال درباره حضور در کنار رونالدو هم گفت: تجربه خارق العاده ای است. کریستیانو بهترین است و هرروز از او چیز جدیدی یاد می گیرم. می خواهم هرروز با او چیزهای بیشتری یاد بگیریم و رشد کنم. او یک بازیکن در بالاترین کیفیت است و همیشه گرفتن او کار سختی است اما او کارش را به خوبی انجام می دهد و من هم دوست دارم کارم را به بهترین حالت انجام دهم. هر بازیکن شخصیت خود را دارد و در کل یک تیم را تشکیل می دهیم پس همگی تلاشمان را می کنیم تا به هدفمان برسیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز