خبرگزاری کار ایران

برهانی: عملکرد سردار را در این دو بازی خوب دیده‌ام/ پرتغال که قوی‌تر از اسپانیا نیست

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۶۶۵

ارش برهانی در مورد عملکرد ملی‌پوشان در دو بازی گذشته صحبت کرد.

آرش برهانی، مهاجم سابق استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا به بررسی عملکرد تیم ملی در دو دیدار گذشته پرداخته و عقیده دارد ملی‌پوشان می‌توانند برابر پرتغال نتیجه بگیرند.

 

* نظرت در خصوص باخت ایران مقابل اسپانیا چیست؟ 

فکر می‌کنم ایران عملکرد خوبی مقابل اسپانیا داشت. درست است که در نیمه اول همش در لاک دفاعی بودیم. اما در نیمه دوم بعد از اینکه گل خوردیم چند موقعیت گلزنی داشتیم که استفاده نکردیم. البته ما باید این را هم در نظر بگیریم که مقابل تیم خوب اسپانیا بازی می‌کردیم. 

 

* خیلی‌ها می‌گویند تیم ایران در این مسابقات خیلی دفاعی است. 

در مسابقات جام جهانی مهم این است که سه امتیاز را کسب کنیم. ما در حوزه اول شاید در خیلی از دقایق دفاع کردیم اما در نهایت توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. در بازی دوم هم مقابل تیم اسپانیا باید اینگونه بازی می‌کردیم چون اگر بی‌محابا حمله می‌کردیم قطعا با اختلاف چند گل نتیجه را واگذار می‌کردیم. 

 

* خیلی‌ها این روزها از عملکرد آزمون انتقاد می‌کنند. 

سردار فوتبالیست بسیار خوبی است و از هوش بالایی هم برخوردار است. او در این دو بازی بیشتر در فاز دفاعی بازی کرده تا هجومی. فکر می‌کنم اگر او به عنوان مهاجم نوک به میدان برود و موقعیت برایش فراهم شود قطعا می‌تواند گلزنی کند. من به شخصه عملکرد سردار را در این دو بازی خوب دیده‌ام. 

 

* به نظرت ایران می‌تواند پرتغال را شکست دهد؟ 

من در جام جهانی 2006 که عضو تیم ملی بودم مقابل این تیم حضور داشتم. می‌توان پرتغال را شکست داد. پرتغال که قوی‌تر از اسپانیا نیست. آن‌ها فقط یک مهره خیلی تاثیرگذار دارند به نام رونالدو که با شناختی که از کی‌روش دارم راه‌های نفوذ وی را خواهد بست. ما اگر همان بازی را که مقابل اسپانیا در نیمه دوم انجام دادیم مقابل پرتغال انجام دهیم می‌توانیم این تیم را شکست دهیم. شکست دادن پرتغال دور از دسترس نیست. 

 

* با اتمام دور دوم مقدماتی جام جهانی کدام تیم‌ها را مدعی کسب جام می‌دانید؟ 

به نظرم بلژیک تیم خوبی است. برزیل هم کم کم در حال راه افتادن است. از شکست آرژانتین خیلی ناراحت شدم و فکر می‌کنم انها شانس زیادی نخواهند داشت. آلمان هم قطعا در روزهای آینده شرایطش بهتر خواهد شد. 

 

* ماجرای مربیگری در تیم‌های پایه‌ای به کجا رسید؟ 

صحبت‌هایی را انجام داده‌ایم. قرار بود خبر بدهند که فعلا این اتفاق نیفتاده است. منتظر هستیم تا جلسه را برگزار کنند تا بدانیم شرایط برای همکاری چگونه است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز