خبرگزاری کار ایران

تنبیه شدید دو هوادار انگلیس به خاطر ایجاد ناهنجاری در روسیه

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۷۲۹

دو هوادار تیم ملی انگلیس در روسیه اخلال ایجاد کردند و حالا تنبیه شده اند.

به گزارش ایلنا، شماری از هواداران انگلیسی حاضر در روسیه برای تماشای دیدارهای جام جهانی 2018 از سوی دادگاهی در انگلیس با ممنوعیت تماشای دیدارهای فوتبال باشگاهی این کشور به خاطر سلام هیتلری و سردادن شعارهای ضد یهودی در شهر وولگوگراد مواجه شدند. برای 2 نفر دیگر نیز مجازات‌هایی در نظر گرفته شده که در روزهای آینده اعلام می‌شود.

در روزهای اخیر فیلمی از سوی هواداران انگلیسی حاضر در جام جهانی 2018 روسیه منتشر شد که در حال سلام دادن هیتلری هستند. همچنین عده‌ای از آنها پس از پایان بازی انگلیس و تونس در ورزشگاه وولگوگراد فیلمی با شعارهای ضد یهودی در فضای اینترنت منتشر کردند.

فدراسیون فوتبال انگلیس نیز با انتشار بیانیه‌ای در این رابطه اعلام کرد: این رفتارهای ناهنجار در فیلم‌های منتشر شده ارزش واقعی طرفداران تیم ملی فوتبال انگلیس در روسیه را نشان نمی‌دهد.

دادگاه شهر لستر سیتی پس از تحقیق مشترک با فدراسیون فوتبال انگلیس میخائیل هربرت، هوادار 57 ساله انگلیسی را به مدت 5 سال از حضور در ورزشگاه‌های این کشور برای تماشای دیدارهای فوتبال محروم کرد. نوع محرومیت 2 هوادار دیگر 52 و 57 ساله انگلیسی تا روز سه‌شنبه اعلام می‌شود.

همچنین یک هوادار 25 ساله انگلیسی به نام پائول یانسون به جرم رفتارهای خشونت‌آمیز در قطاری که به سمت شهر وولگوگراد حرکت می‌کرد از سوی دادگاه آکسفورد به مدت 3 سال از حضور در ورزشگاه‌های انگلیس محروم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز