خبرگزاری کار ایران

نیامده‌ایم تا به سادگی خداحافظی کنیم

کی‌روش: حیوانات سانتوس می‌توانند گاز بگیرند!

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۹۹۲

سرمربی ایران درباره جدال حساس برابر تیم ملی کشورش گفت: دوستان دوست هستند؛ اما فوتبال چیز دیگری است!

به گزارش خبرنگار ایلنا از روسیه، کنفرانس خبری پیش از بازی ایران برابر پرتغال با حضور کارلوس کی روش، مسعود شجاعی و آرین قاسمی مترجم تیم ملی برگزار شد. 

کی روش در پاسخ به این سوال که آیا آماده خلق شگفتی هستید گفت: ابتدا با یک صحبت کوتاه شروع می کنم. برای تیم ایران افتخاری است که اینجا حضور داشته باشد.

وی افزود: با توجه به این که ما هنوز زنده هستیم با تمام انگیزه تلاش خواهیم کرد تا به دور دوم برسیم. قبلا هم گفتیم که پرتغال یکی از نامزدهای قهرمانی در جام است.

سرمربی تیم ملی ایران درباره رویارویی با حریف سوم گفت: ما کاملا آماده هستیم و برای این مسابقه تجربه خوبی از بازی مراکش و اسپانیا کسب کرده ایم.

کی روش ادامه داد: باید از طرفداران روس تشکر کنم. خیلی جالب بود که در دو بازی قبلی احساس کردیم در خانه خودمان هستیم. طرفداران روس با ما خیلی مهربان برخورد کردند و می خواهیم از آن ها تشکر کنیم.  

وی در پاسخ به سوال خبرنگار اسپور تی وی مبنی بر سبک بازی ایران و این پرسش که آیا «بازیکنان ایران مانند حیوانات درنده به زمین می روند» گفت: من فکر می کنم خیلی سخت است چرا که فرناندو حیوانات زیادی دارد و آن ها می توانند گاز بگیرند. ما فلسفه خودمان را داریم و از سه حرف R تشکیل می شود. ما واقع بین هستیم، احترام خواهیم گذاشت و همان طور که گفتم پرتغال فقط یک نامزد نیست و دنیا آن ها را محبوب می دانند. پس به من بگویید که در یک دست چند تیم ملی می توانید نام ببرید که بازیمتاتی در تیم های مطرح داشته باشد. پرتغال چنین تیمی است!

«روماتیسیزم» دیگر R ما به زبان پرتغالی است. به این خاطر این لغت را استفاده می کنم که رهبر تیم ما خود تیم است. درباره بازی پرتغال نیازی نیست که من تعریف کنم و فقط باید بهتر باشیم. ما مقابل مراکش و اسپانیا خوب عمل کردیم و می توانستیم بهتر هم باشیم اما آن نتیجه ای که شایسته ما بود اتفاق نیفتاد. ما به اینجا نیامده ایم تا به عنوان بازنده خوب برویم. آمده ایم تا با احترام و افتخار کار کنیم و لازم است به بهترین نحو عمل کنیم.

کی روش درباره ماجرای ویدئوچک گفت: همیشه مربیان درباره داور صحبت می کنند و فقط در موارد خاص حق با آن ها است.

وی افزود: در پرتغال برج های عظیمی داریم و وقتی که صحبت می شود انگار این برج ها روی سر ما فرود می آید. من نباید درباره داوری حرف بزنم. بازی فوتبال به مردم تعلق دارد و بهتر است برخی پشت پرده درباره بازی تصمیم بگیرند. در بازی همه چیز باید مشخص باشد! در 2014 مقابل آرژانتین می دانستیم که انسان اشتباه می کند و شکست می خورد. سیستم ویدئوچک آمد تا این اشتباهات مرگبار را کاهش دهد. نباید اکنون دوباره همان اشتباهات را تکرار و توجیه کرد. اگر لازم است موضوعی را نسبت به داور اعلام کنید به فیفا نامه بزنید. ما فردا بازی داریم و نیاز داریم که بدانیم چه کسی برای ما سوت می زند.

او ادامه داد: دختر من زمانی که به خانه آمد خواستم بدانم کمی حامله است یا زیاد! این نیاز به اتفاق روشنی دارد و مشخص است. ما باید بدانیم چه کسی داوری می کند و این خواسته ماست. سیستم داوری و ویدئوچک هم مشخص است و مردم حق دارند که قواعد بازی را بدانند.

سرمربی تیم ملی هم چنین گفت: اینجا مطبوعات پرتغال حاضر هستند و من نمی توانم جواب بدهم. اگر مراکش و اسپانیا سخت بود، پرتغال سخت تر است. ما اینجا نیامده ایم تا به سادگی خداحافظی کنیم. در رویای بازیکنان من نبود که اینجا با کریس رو به رو شوند و اکنون با انگیزه زیادی لحظه شماری می کنند. ما یک تیم داریم و برای یک رویا خواهیم جنگید. این گروه سختی بود و برخی در کشور من می گویند که مراکش بازی خوبی مقابل پرتغال کرد. در دور اول برد، شکست و تساوی را دارید و در برخی از بازی ها فرار از شکست!

کی روش در انتها گفت: فردا روز خاصی است و دنیا خواهد دید که دو تیم چطور بازی خواهند کرد. سبز و قرمز مقابل هم قرار خواهند گرفت و تنها تفاوت روی سکوهاست اما هر دو تلاش می کنند تا در زمین بهترین باشند. فردا در پرتغال، دوستان زیادی هستند که به این بازی توجه خواهند کرد. یک مثال پرتغالی می زنم که دوستان دئست هستند اما فوتبال چیز دیگری است! ما باید صداقت داسته باشیم و تلاش کنیم برنده شویم. این فوتبال برای مردم و شادی و لذت آن هاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز