خبرگزاری کار ایران

جام جهانی ۲۰۱۸:

حمید درخشان: بازی دفاعی مقابل پرتغال دردی از ما دوا نمی‌کند/ آنها به جز رونالدو بازیکنان دیگری هم دارند

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۱۷۹

پیشکسوت فوتبال کشورمان عقیده دارد با شیوه بازی با اسپانیا نمی‌شود مقابل پرتغال نتیجه گرفت.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار امشب ایران مقابل پرتغال اظهار داشت: به عقیده من بازی برابر پرتغال برای ما به مراتب سخت‌تر از بازی مقابل اسپانیاست. با توجه به شرایطی که داریم مساوی دردی از ما دوا نخواهد کرد و نیاز به برد داریم برای همین دیگر نمی‌توانیم به بازی بسته و دفاعی روی بیاوریم.

وی افزود: از طرفی بی‌مهابا حمله کردن هم ممکن است باعث ایجاد غافلگیری شود و باید کاملاً با برنامه عمل کنیم و برای هر شرایطی برنامه داشته باشیم و پلن B آماده داشته باشیم که سراغش برویم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در ادامه گفت: تصور اشتباهی که در مورد پرتغال وجود دارد این است که این تیم به رونالدو ختم می‌شود و با مهار این بازیکن کار حریف تمام است. این یک تصور اشتباه است و پرتغال یک تیم کامل است و رونالدو هم اگر گل زده به کمک آنه این کار را انجام داده و خودش توانایی معجزه ندارد.

درخشان در مورد ترکیب مناسب تیم ملی در این دیدار عنوان کرد: ترکیب بازی با اسپانیا مناسب بود و نیازی به تغییرات نفری در این دیدار نداریم و باید در تفکر و شیوه بازی تغییر ایجاد کنیم.

وی در پایان با اشاره به عملکرد تیم ملی در دیدارهای گذشته گفت: هنوز زود است در مورد عملکرد تیم ملی صحبت کنیم و در پایان بازی امشب بهتر می‌شود در این مورد قضاوت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز