خبرگزاری کار ایران

جام جهانی ۲۰۱۸:

ستار همدانی: بازی با اسپانیا باعث شد ترس بازیکنان بریزد/ از تیم ملی توقع معجزع نداشته باشید

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۱۸۶

مربی سابق استقلال عقیده دارد انتظارات از شاگردان کی‌روش در روسیه نباید غیرمنطقی باشد.

ستار همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار ایران مقابل پرتغال اظهار داشت: به عقیده من تیم ما بعد از نمایش خوبی که مقابل اسپانیا داشت هم تا حد زیادی ترسش از رویارویی با تیم‌های بزرگ ریخت و هم انگیزه بالایی برای ادامه رقابت‌ها پیدا کرد. در مورد تیم ملی دیدگاه‌های متفاوتی وجود دارد و عده‌ای هم به سبک بازی دفاعی انتقاد می‌کنند ولی باید انتظاراتمان از تیم ملی مطابق با واقعیات باشد.

وی افزود: واقعیت فوتبال ما و پرتغال شبیه به هم و حتی نزدیک به هم نیست و نباید از بازیکنان و تیم ملی توقع معجزه داشته باشیم. ما اگر 50 بار در این گروه با این 3 تیم بازی کنیم فقط یک بار می‌توانیم صعود کنیم و 49 بار دیگر حذف می‌شویم و امیدوارم آن یک بار در جام جهانی اتفاق بیافتد. به نظر من این تیم پتانسیل تاریخساز شدن را دارد هرچند که بازهم می‌گویم نباید چنین توقعی از آنها داشته باشیم.

پیشکسوت فوتبال در مورد ترکیب مناسب برای این بازی گفت: ترکیب بازی با اسپانیا بهتر از ترکیب بازی با مراکش بود. هر چند عقیده دارم ما باید از بازیکنی مثل جهانبخش بیشتر در ترکیب اصلی استفاده کنیم چراکه توانایی‌های بالایی دارد و می‌تواند به تیم کمک کند. هر چند ما از راه دور داریم نظر می‌دهیم و این کی‌روش است که با تیم زندگی می‌کند و بهتر می‌داند چه کسانی بازی کنند.

همدانی در پایان با اشاره به درخشش مجید حسینی در ترکیب تیم ملی عنوان کرد: من روی مجید حسینی شناخت کامل دارم. زمانی که ما در کادرفنی استقلال بودیم او را به تیم آوردیم و خوشحالم که بعد از چند سال هم در ترکیب استقلال جا افتاده و هم در ترکیب تیم ملی جایی برای خودش دست و پا کرده است. حسینی اگر کمی از خشونت بازی و خطاهای بی‌موردش کم کند یک مدافع میانی ایده‌آل خواهد بود و به نظرم حسینی جوان جانشین مناسبی برای حسینی با تجربه (سید جلال) خواهد شد. طبیعت فوتبال این است که بازیکن یک روز می‌آید و یک روز باید برود. من احترام زیادی برای سید جلال قائلم و یکی از بهترین بازیکنان چند سال اخیر ایران از لحاظ فنی و اخلاقی است که استقلالی‌ها هم او را قبول دارند و امیدوارم حسینی جوان جانشین خوبی در آینده برای او باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز