خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین امروز استقلال:

توصیه شفر به بازیکنان جدید استقلال

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۱۹۳

نخستین جلسه تمرینی استقلال در فصل جدید با حضور کادرفنی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال صبح امروز نخستین جلسه تمرینی استقلال در دور جدید با حضور اعضای کادرفنی از ساعت 11 امروز در زمین صنایع دفاع انجام شد و 15 دقیقه ابتدایی آن برای خبرنگاران آزاد بود.

* وینفرد شفر و میگوئل کولی که در ایران حضور نداشتند به کشورمان بازگشته تا در نخستین جلسه تمرینی آبی‌پوشان حضور پیدا کنند.

* شفر پیش از شروع تمرین در رختکن در جلسه‌ای با بازیکنان شرکت کرد. علاوه بر کولی، بیژن طاهری و اشکان نامداری در رختکن در کنار شفر حضور دارند.

* سرمربی استقلال صحبت‌های خود را با خوش آمد گویی به بازیکنان آغاز کرد و گفت: می‌دانید که استقلال باشگاه بزرگی است و موفق نشدن در اینجا معنی ندارد. بازیکنان قدیمی این را می دانند و بازیکنان جدید نیز باید بدانند هر نفر باید در تمرینات و اردو برای جایگاه خود بجنگد.

* بعد از صحبت های شفر بازیکنان جدید خود را به کادرفنی معرفی کردند.

* سرمربی استقلال در ادامه برنامه تمرینی را برای بازیکنان تشریح کرد

* سید مهدی رحمتی، خسرو حیدری، فرشید اسماعیلی، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور، مرتضی آقاخان، میثم تیموری،  روح الله باقری و غیره از جمله حاضران در اولین جلسه تمرینی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز