خبرگزاری کار ایران

خاطره تلخ ایران از چهارم تیر/ انتقام، انتقام، انتقام....

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۴۲۰

ملی پوشان کشورمان در صورت برد در بازی امشب، خاطره تلخ دوره قبل از بازی در روز چهارم تیرماه را فراموش خواهند کرد.

به گزارش ایلنا تیم ملی ایران از ساعت 22:30 روز چهارم تیرماه، در آخرین بازی مرحله گروهی به مصاف تیم ملی پرتغال خواهد رفت. ایران که با پیروزی در این مسابقه بلیت مستقیم بازی های یک هشتم نهایی را کسب خواهد کرد، امشب مهم ترین دیدار مرحله گروهی را برگزار می کند.

ایران از دو بازی آخر خود برابر مراکش و اسپانیا سه امتیاز گرفته است و ممکن است با تساوی برابر پرتغال هم به مرحله بعد برود اما اگر می خواهد کارش به اما و اگر نکشد، باید هر سه امتیاز دیدار حساس امشب را بگیرد.

این درحالیست که ایران از آخرین بازی های خود در مراحل گروهی خاطره خوبی ندارد. ایران در اولین تجربه جام جهانی خود، بازی سوم را 4 بر 1 به پرو باخت. دومین تجربه ایران در جام های جهانی به سال 98 و باخت در بازی سوم برابر آلمان بر می گردد. ایران سومین حضورش در جام جهانی را برابر مکزیک، پرتغال و آنگولا کسب کرد و از بازی آخر خود برابر آنگولا تک امتیازش از آن تورنمنت را ذخیره کرد.

آخرین تجربه ایران از آخرین بازی های مرحله گروهی به دیدار برابر بوسنی در سال 2014 بر می گردد. تیم ملی دقیقا در روز چهارم تیرماه سال 93 شکست 3 بر 1 برابر یاران ادین ژکو را متحمل شد و حالا درست بعد از چهارسال و برابر پرتغال باید پیروز از زمین بازی بیرون بیاید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز