خبرگزاری کار ایران

"به او گفتم روزی مایکل جردن فوتبال می‌شود"

روایت جالب کی روش درباره خرید رونالدو برای منچستریونایتد

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۴۴۳

کارلوس کی روش می‌گوید که چگونه ستاره فعلی رئال مادرید را برای منچستریونایتد خریداری کرده است.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی روش همیشه انتظار داشته که کریستیانو رونالدو یکی از ستاره‌های دنیای فوتبال باشد از زمانی که این بازیکن برای اولین بار استعدادهایش را در باشگاه اسپورتینگ لیسبون نشان داده بود. با این حال مانند هر فرد دیگری که امروز در فوتبال نام آشناست او به یک فرصت نیاز داشت تا همگان را متعجب کند.

پس از اینکه بازیکن جوان مقابل منچستریونایتد نمایش بی نظیری داشت، توجه الکس فرگوسن را به خود جلب کرد. اما تصمیم نهایی برای خرید رونالدو از لیسبون توسط کارلوس کی روش، دستیار وقت فرگوسن در منچستریونایتد که بسیار با سبک بازی هموطنش آشنا بود، انجام شد.

کارلوس کی روش که امروز برابر این ستاره در ورزشگاه شهر سارانسک روبه رو می‌شود، درباره کریستیانو رونالدو گفت: من دوست و مربی او در خارج و داخل زمین بودم. تصمیم او برای انتقال به منچستر و پیوستن به ما در واقع در خانه من در لیسبون اتفاق افتاد؛ در اتاق نشیمن همراه با خانواده‌ام.  من از سرالکس فرگوسن خواسته بودم به پرتغال بروم و مذاکرات را تکمیل کنم. احساس کردم که وظیفه من به عنوان یک دوست و همچنین مربی آینده او بود و هیچ موقع از این تصمیم پشیمان نیستم. 

کی روش ادامه داد: یک روز من به او گفتم که به مایکل جردن فوتبال تبدیل می‌شود. او به عنوان یک فوتبالیست پیشرفت کرد و او می‌توانست به خوبی با هر دو پا ضربه بزند، بسیاری از دروازه ها را به زمین زد و کمک های زیادی هم به بازیکنان تیم انجام داد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز