خبرگزاری کار ایران

سیروس پورموسوی:

همچنان به قراردادم با فدراسیون فوتبال متعهد هستم/ به دنبال دروازه‌بان و خط دفاع برای تیم هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۶۷۴

سرمربی تیم‌ملی جوانان ایران اعلام کرد همچنان در خدمت این رده ملی خواهد بود.

به گزارش ایلنا،خبر مذاکره با نفت آبادان و جدا شدن از تیم‌ملی جوانان ایران بحثی بود که طی چند روز گذشته شرایط مربوط به سیدسیروس پورموسوی را که این روزها در کلاس‌های حرفه‌ای‌گری مربیگری در تهران شرکت دارد را تحت الشعاع قرار داده بود. 

صحبت را از شرایط تیم جوانان ایران در تورنمنتی که در روسیه داشتید، شروع کنیم. راضی بودید؟

واقعا تورنمنت خوبی بود و تنها مشکل ما برای این مسابقات زمان آماده سازی کمی بود که داشتیم. تا پایان فروردین‌ماه همچنان دنبال انتخاب و تست بازیکنان بودیم چون تیم‌ملی جوانان بعد مقدماتی هیچ برنامه ای نداشت و چون گفتند بازیکن نیست همه جا را زیر نظر داشتیم. در اردیبهشت 2 اردو در حد 25 بازیکن بودند که چند جلسه تمرینی برگزار کردیم و بعد به تورنمنت روسیه اعزام شدیم. در این تورنمنت به دنبال این بودیم که بازیکنان انتخابی را ارزیابی کنیم و ببینیم چقدر جواب می‌دهند که تا حدود زیادی ارزیابی‌ها مثبت بود.

در این ارزیابی‌ها توانستید به قولی که بابت معرفی استعدادها و یک نسل به فوتبال ایران داده بودید، عمل کنید و بازیکن شاخصی را کشف و به تیم دعوت کنید؟

در سه، چهار پست این اتفاق افتاد و بازیکنان خوبی را پیدا کردیم. در کل بازیکنانی که به مجموعه تیم جوانان ایران راه پیدا کردند متولد سال 79 کم داشتیم و بیشتر بازیکنان نفراتی هستند که شرایط سنی نوجوانان داشته و متولد 81 هستند. به هرحال کار سخت است و باید با تلاش بیشتر این فاصله را جبران کنیم.

اردوی بعد شما چه زمانی شروع می‌شود؟

برای اردوی بعدی سه روز فعلا به بازیکنان استراحت دادیم و از همین روزهای ابتدایی تیرماه آغاز خواهد شد. یک تست جدید داریم چون در پست دروازه‌بان و دفاع وسط کمبود بازیکن داریم و نیاز است که بازیکنان جدیدی را ببینیم. مشکل ما با این طیف بازیکنان این است که در تیم‌های خودشان بازی نمی‌کردند و اگر این‌طور بود خیلی کار ما آسان‌تر می‌شد.

به این تیم امیدوار هستید؟

راستش را بخواهید خیلی به این تیم امیدوار هستم. کارمان سخت است اما با کار تیمی باید از این شرایط عبور کنیم تا کار جلو برود. در تورنمنت روسیه ما سه برد و دو باخت داشتیم اما در کل تجربه بسیار ارزشمندی را به دست آوردیم و بچه‌هایی که زیر نظر داشتیم را در حالت مسابقه ارزیابی کردیم که خدا را شکر چند تای آن‌ها نشان دادند که انتخاب‌های درستی داشتیم.

برای بازی‌های تدارکاتی آینده تیم چه برنامه ای دارید؟

ما دنبال این هستیم تا در مرداد و شهریور دو بازی دوستانه در اندونزی داشته باشیم. این دو بازی در شهریور است و در مرداد در ایران بازی دوستانه برگزار کنیم تا خودمان را برای بازی‌های نهایی آماده کنیم.

ماجرای این‌که گفته می‌شد قرار است هدایت یک تیم لیگ برتری را برعهده بگیرد به کجا کشید. گویا نفت آبادان با شما مذاکراتی داشت؟

صحبت هایی انجام گرفت اما با توجه به تمرینات تیم جوانان و تعهدی که به فدراسیون فوتبال دارم این مساله را به زمانی دیگر موکول کردم. شرایط مهیا نبود تا ان شاء ا... در فرصت‌های بعدی این اتفاق بیفتد. جا دارد تشکری داشته باشم از مدیرانی تیم هایی که با من مذاکره داشتند و ضمن عذرخواهی در فرصتی دیگر اگر شرایط فراهم بود در خدمت‌شان باشم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز