خبرگزاری کار ایران

سپیدرود بهتر از حمله در دفاع؛ نظرمحمدی گلزن ندارد؟!

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۵۹۰

سپیدرود رشت تحت هدایت علی نظرمحمدی در دفاع عملکرد بهتری نسبت به فاز هجومی از خود به نمایش گذاشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سپیدرود رشت تا بدین جای فصل جاری لیگ آزادگان، از حیث هجومی، عملکرد ضعیف و نه چندان قابل قبولی را از خود بر جای نهاده، آن هم در حالی که در فاز دفاعی، تقریبا به خلاف آن عمل کرده و عملکرد نسبتا رضایت بخشی داشته است.

سپیدرود در هشت بازی موفق شد تنها هفت گل به ثمر برساند، این یعنی به طور میانگین کمتر از یک گل را در هر بازی به ثمر رسانده و میانگین 0/87 گل زده به ازای هر بازی را ثبت نموده است.

این در حالی است که شاگردان نظرمحمدی در پنج دیدار از هشت دیدار قبل خود در امر گلزنی ناکام بوده اند که تمامی این نکات حاکی از ضعف هجومی سپیدرود دارد، ضعفی که اگر پوشش داده نشده و جبران نگردد، در ادامه فصل می تواند برای سپیدرودی ها مشکل ساز شود. اما در فاز دفاعی سپیدرود عملکردی نسبتا بهتر از خود بر جای نهاده است.

این تیم در هشت بازی گذشته هشت گل دریافت کرد و تاکنون عملکردی متوسط داشته است؛ این در حالی است که در چهار بازی از هشت بازی خود، یعنی در نیمی از بازی ها، رشتی ها موفق به ثبت کلین شیت شدند و اگر شکست سنگین چهارگله برابر سرخپوشان نبود، اکنون می توانستیم سپیدرود را با قاطعیت در زمره ی برترین خطوط دفاعی لیگ یک به شمار آوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز