خبرگزاری کار ایران

علی اشکانی: حضور 8 تیم به کشتی‌گیران بیشتری فرصت حضور در لیگ را داد/ اکثر ملی‌پوشان از لیگ امسال درآمد کسب کردند

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۹۰۱

سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی گفت: حضور 8 تیم در لیگ‌برتر کشتی فرنگی این‌فرصت را ایجاد کرد تا کشتی‌گیران بیشتری درگیر لیگ شوند و قرارداد امضا کنند.

به گزارش ایلنا، علی اشکانی در گفت‌وگو با روابط عمومی سازمان لیگ کشتی، درخصوص ارزیابی‌اش از نوزدهمین دوره لیگ برتر کشتی فرنگی اظهار داشت: برگزاری لیگ با توجه به حضور اسپانسرها برای کشتی گیران و مربیان انگیزه ایجاد می‌کند. امسال هم با توجه به حضور 8 تیم در کشتی فرنگی اکثر کشتی‌گیران ملی‌پوش در لیگ کشتی گرفتند و از نظر مالی برایشان فرصت خوبی بود تا درآمدزایی کنند.

وی افزود: حضور 8 تیم در لیگ‌برتر کشتی فرنگی این فرصت را ایجاد کرد تا کشتی‌گیران بیشتری درگیر لیگ شوند و قرارداد امضا کنند. این را هم بگویم که باشگاه‌ها باید به تعهدات خود نسبت به کشتی‌گیران و مربیان عمل کنند تا کشتی‌گیران از حضور در لیگ دلسرد نشوند و هر سال سطح این رقابت‌ها بالاتر برود.

سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی عنوان کرد: نکته دیگری درباره لیگ لازم است بگویم، عدم حضور مربیان تیم ملی و مسئولان فدراسیون در تیم‌های حاضر در لیگ است. با توجه به اینکه مسئولان فدراسیون و مربیان در انتخاب نفرات در تیم‌های ملی نقش دارند، بهتر است که شاهد حضور آن‌ها در تیم‌های لیگ برتری نباشیم. امسال هم قوانینی برای جلوگیری از این اتفاق اعلام شد و امیدوارم در سال‌های آینده این مساله با دقت بیشتری پیگیری شود.

اشکانی در پایان گفت: برای پیشرفت لیگ کشتی، پیشنهادم این است که باشگاهها را فعال کنیم تا خودشان کشتی‌گیر بسازند و راهی لیگ کنند. این اتفاق به فدراسیون هم کمک می‌کند تا استعدادها را در سراسر کشور از طریق باشگاه کشف کند و پرورش دهد. بدون شک باشگاههای کشتی هم می‌توانند مثل رشته‌های دیگر همچون فوتبال در طول سال کشتی‌گیران خودشان را در اختیار داشته باشند و از آن‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز